Gå til innhold

Defekt el vindu

Ranger emnet


Retaliator

Anbefalte innlegg

Har en 2002 mod Astra Bertone Cab som har ett problem med vinduet. Når jeg åpner døra går det ikke ned som det pleide å gjøre. virker heller ikke når jeg prøver bryteren.Noen som har hatt samme problem? Virker som om det henger fast eller noe...

 

Noen som har en steg for steg forklaring til hvordan jeg fjerner dørtrekket uten å ødelegge for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bilen nylig vært uten strøm? Hvis ja, så trenger du å rekalibrere rutene:

 

1. Med døra igjen, kjør ruta helt opp til den stopper. Fortsett å holde vindusheisbryteren inne i 10 sekunder.

 

2. Ferdig. Bilen har nå memorisert hvor øverste posisjon for glasset er og heretter vil den ta ruta 2cm ned slik den skal når du åpner døra.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var boka bestilt,men kommer ikke før til fredagen.

Så det blir kvalitets kos i garasjen i morra bare for å se hvor mye jeg kan ødelegge.

De 10sek greiene funka desverre ikke. Tror at den henger fast for vinduet virket plutselig en liten time da jeg skulle ut en tur.Det gikk ned da jeg åpnet døra, vinduet virket helt fint gikk opp og ned. Ble nesten litt glad, men da jeg tok det helt opp stoppet det helt igjen. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sann etter litt om å men klarte jeg å få dratt av panelet uten å ødelegge noe.Nesten litt imponert. Fikk målt kabelen til motoren og fant ut at den fikk spennig for å gå ned så da er det nok motoren som er ødelagt. Men lurte på en ting til jeg, er Vindusheve motoren poppet fast???? Så to popp nagler og en bolt til venstre for dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår