Brembo Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Hersker Hans Syns jeg hørte det var pga bensinforbruket.. [/quote Det går ann og kjøre den motoren billig også, faren min klarte og få den ned på 0,89 pr.mil uten att han prøvde på det, men han kjører vel det du kan kalle lite agressivt, personlig har jeg fått den ned på 0,98 eller deromkring. Men viss du skal ha det morsomt 1,5 og oppover blir det fort ja, men med rs2 er vel drivstoff forbruket det minst viktige igrunn:D EDIT: bra film foresten kult med litt norsk musikk på også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 artig videosnutt.. med tanke på alderen er detta bra. åå så bra musikkvalg! respekt! seriøst mye bra norsk musikk der ute som venter på å brukes.. (velger å ikke kommentere §3 brytende kjøring) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Pudding artig videosnutt.. med tanke på alderen er detta bra. åå så bra musikkvalg! respekt! seriøst mye bra norsk musikk der ute som venter på å brukes.. (velger å ikke kommentere §3 brytende kjøring) med tanke på alderen? hva mente du med det? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 alderen av videosnutten :) ikke bil eller sjofør hehe mine eldre videoer er ofte veldig harry når jeg ser på dem nå Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 litt griskjøring ja. jeg tror ikke at jeg ville kjørt sånn.. over 200++ når det er mange biler ut på veien.. men det er bare meg da :rolleyes: Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by blixanio litt griskjøring ja. jeg tror ikke at jeg ville kjørt sånn.. over 200++ når det er mange biler ut på veien.. men det er bare meg da :rolleyes: med 87 colt er vel det kanskje ikke noen overhengende fare for att det går heller.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 ....er dette "MY TOY" audien...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by hatsu ....er dette "MY TOY" audien...? Nei, det er en RS2 Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Walter_Melon Frisk kjøring ja.. Må slenge meg på med å rose valget av musikk. Godt å se en bilfilm uten å måtte lide meg gjennom x-antall minutter med billig eurotrance eller 80-talls rock. Øystein Sunde var morro :D Neste gang bruker du den derre "for jeg har super SS rally GT fastback hardtop sprint"-sangen :D men legge merke til hvor godt teksten passer med det som skjer i filmen. var fornøyd med det for å si det sånnn. skal garantere dere mer i løpet av vinteren... Film assa OleC Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Brembo Originally posted by Hersker Hans Syns jeg hørte det var pga bensinforbruket.. [/quote Det går ann og kjøre den motoren billig også, faren min klarte og få den ned på 0,89 pr.mil uten att han prøvde på det, men han kjører vel det du kan kalle lite agressivt, personlig har jeg fått den ned på 0,98 eller deromkring. Men viss du skal ha det morsomt 1,5 og oppover blir det fort ja, men med rs2 er vel drivstoff forbruket det minst viktige igrunn:D EDIT: bra film foresten kult med litt norsk musikk på også. Urqen min går på 0.9, som regel 1.1 når jeg kjører, kjører ikke veldig gris liksom, men jeg bruker den.. 2.0 5e jeg hadde i en audi 80 1984 gikk på 0.75, 2.2 5ejeg satt inn gikk på 0.9, når det er sagt så driter jeg litt i bensinforbruket fordi jeg ikke kjører så mange tusen i året, kjører bl.a ikke til jobben.. Men alikevel syns jeg at jeg hørte at det var grunnen, v6 kan vel ikke bruke noe mindre? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Hersker Hans Urqen min går på 0.9, som regel 1.1 når jeg kjører Har du målt den eller ser du på kjørecomputeren? Jeg ser at min kjørecomputer er noe optimistisk mtp forbruk. :) Kjører jeg normalt ligger målt forbruk på en drøy liter på mila, men computeren mener at jeg bruker 0.85-0.9 Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Min bruker gjerne nærmere 2 liter på mila når jeg kjøre som jeg har lyst til :rolleyes: Men er ikke noe problem å bruke ca halvparten om en går inn for det. Lenge leva femman! :) Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Ost Lenge leva femman! :) Det ser ut til at den gjør det og.. Min har gått 248k nå, men går som en klokke, og oljen er fremdeles gyllen etter 2000km etter oljeskift. Kammene er det ingen spor i heller. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Pellick Hvorfor ble den egentlig kutta ut? Fordi det var billigere å bruke samme motorene i alle VAG-bilene? Utslipp! VAG har jo feks. måtte avvikle hele 1.8T serien sin nå til fordel for FSI motorene pga utslippskrav. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Pellick Hvorfor ble den egentlig kutta ut? Fordi det var billigere å bruke samme motorene i alle VAG-bilene? Den var veldig tung med støpejernsblokk, og så er den veldig lang, noe som passet dårlig med designet på fronten på nyere Audi, den ville rett og slett ikke fått plass.. Verre var ikke grunnen egentlig, men en konstruksjon fra 1976 hadde vel kanskje hatt godt av en "oppdatering" hvis den skulle bli brukt mer også.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg