superburner Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 ta av stikket på temp.føleren og prøv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Hadde samme feilen jeg. Byttet den eletriske delen til teningslåsen og problemet var vekk. kostet meg 500 kroner og byttet den selv :) Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Dette problemet hadde jeg også for en tid tilbake..spesielt i litt fuktig vær.Skiftet en kabel til startsperren og problemet ble borte. var det en kabel med skjøtepungt som ser ut som en syllinder man kan trekke fra hverandre med hovedsakelig fargen hvit og litt rosa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Har samme problemet at startsperren aktiveres. Verkstedet mener at jeg må har nye nøkler og programmering. Så dette er nå bestilt. Men går med en stygg følelse at det bare er en kabel som er gåen. Grunnen til dette er at noen dager oppfører bilen seg helt fint, andre dager ikke. Og hvordan kan 3 nøkler plutselig være defekt? og er de defekt, burde vel jeg ikke få start i det hele tatt.. Nei, håper de vet hva de gjør på. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Min har utviklet "sykdommen" litt. Nå starter den ikke i det hele tatt etter å ha stått stille en stund i mye regnvær xD Kjipt ass... Tenner når man dytter eller drar den i gang da, men ligger da på 500rpm liksom, dør ut når man trykker inn gassen å. :S Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Må jo være en dårlig isolert ledning som kortslutter eller noe siden det bare skjer i regnvær? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Kan sikkert hende det. Men så var det det å finne den ledningen eller kontakten da, d'oh :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Ja, det er noe driit å finne ut av. Det var bedre med volvo'n, så godt som helmekanisk bil :P Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 vag "/ Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vest76 Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Da jeg kjøpte min, var den inne hos Møller i Drammen for samme problem(jeg kjøpte den etter de hadde fikset problemet), og der sa de at det var en ledning i forbindelse med startsperren som lå i klem og førte til "fusking" når bilen skulle startes. Forrige eier sa at det var hovedsaklig et problem når bilen var kald... Men har hatt bilen i snart 1/2 år uten noe problem nå, så det kan være et tips å sjekke ut Siter '03 Audi A4 1.8tq s-line '99 Nissan Almera 2.0GTi - Solgt '93 BMW 320 CiA - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 HVis det er startspærra som fucker, skal lampa for startspærre lyse hele tia.. Tipper det er G62'n din som er defekt, så hjernen ikke får vite riktig kjøleveske temp, så den gir feil blanding.. Dette kan du sjekke med VAS eller Vagcom Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inane Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Kan jeg skifte G62en? Er det en veldig komplisert oppgave? Hvor får man kjøpt Vagcom eller lignende? er det dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toodsie Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Har dere bilde av en liten nøkkel ved siden av speedometeret? Jeg har ihvertfall det, og må alltid vente ca 10-15 sek til dette slukkes etter jeg har tatt på tenninga. Så kan jeg starte bilen når dette slukkes..... Vet ikke om det er flere som har det. Brunerune hadde det ikke. Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raih<3 Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Enten G62 eller tenningsbakstykket ditt tenker jeg. G62 er veldig lett å bytte, ingen skruer. Den nøkkelen inni en bil er startsperre symbolet. Da ville jeg fått lest ut feillager, har vel vært noe problemer med noen kontaktstykker på de bilene? Bakstykket koster litt penger, men er mulig og bytte på egenhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Denne uken fikk jeg plutselig problembet igjen. Bilen har fungert knirkefritt, uten at motoren har "dødd" en eneste gang, siden mars.. Pokker så irriterende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg