Gå til innhold

Bilen min..

Ranger emnet


Hans

Anbefalte innlegg

Lager en egen tråd om brakka, for ordens skyld..

 

Er snakk om en 61` Plymouth Savoy med Chevy 350 TBI og Sprintex kompressor. Noen som har vært borti en sånn presse?

 

Skal få tatt noen bilder av den imorra, har noen spm...

 

:driving

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heheh, hadde jo vært sjef med ispigg den der ja :)

Men må få den til å gå pent først, har litt sirup i ræva om dagen..

Vet du hvem som hadde den da den gikk i traktene hos deg?

Er noen rare løsninger på den ass..

 

han du kjøpte den burde vel ha navnet,,for jeg har aldri sett den her..men husker jeg vurderte å se på den da den lå ute for salg :pimp

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må finne ut av hva som jeg gjort med den..

Hadde med gammer`n å så på den i dag, den får møe bensin og jeg skjønner ingenting av det.. Men skal prøve å finne ut av hva som er gjort med map sensor og hjerne mm...

Verderer mye å ringe camarocabben å få han til å hente ting..... ;)

Eller bare legge det vekk litt å kjøre med gasser mens jeg finner ut av ting. For det hadde jo vært sjef å få det til å funke!

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må finne ut av hva som jeg gjort med den..

Hadde med gammer`n å så på den i dag, den får møe bensin og jeg skjønner ingenting av det.. Men skal prøve å finne ut av hva som er gjort med map sensor og hjerne mm...

Verderer mye å ringe camarocabben å få han til å hente ting..... ;)

Eller bare legge det vekk litt å kjøre med gasser mens jeg finner ut av ting. For det hadde jo vært sjef å få det til å funke!

Det er vel ikke umulig å få dette til å funke vel, er alle sensorer tilkoblet?? Du må ta en kikk på ledningstøysa. Detta fikser du, eller så får vi diskutere pris på hjulebordet. du kommer:jackinbox:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår