raggar-racing Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Er overlading på den så er vel ikke no trix å hente "vakum" til bremsekraftforsterkeren fra manifold ;)Men da setter jeg den der vaffal :) Du skal ha en enveis ventil mellom bremsekraft forsterkeren og manifolden! Er ikke 100% sikker på om det er det på disse bilene orginalt eller ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 de fleste biler har vel det i en eller anna form... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Ahrg, skjønner fremdeles ingenting!! Hvem vil hjelpe??? Må jo være klar til påske så da må jeg reagere ;) Mulig litt dårlig tenning på den, men det forklarer ikke at den får så mye bensin.. Hjærnen er chippa og skal være satt opp for motoren.. Men det bare pøser bensin inn, ser ut til å være alt for mye, nå starter den ikke engang! Bytte plugger igjen... Puuuha... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Billig og bra alternativ! Adapter tbi ledningsnett --> megasquirt Ferdig sammensatt megasquirt datasprut Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hmm, har tenkt tanken.. Den første linken der burde jo være genial nok! Hvis ikke så setter jeg bare en klemme på bensinslangen, strupe den litt ;) heheh Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 det var vel NOEN som fortalte deg noe om denna motoren og innsprut og historien til bilen..... Den bilen har ALDRI fungert skikkelig, ble det sagt til meg på Lørdagen... Så plokk fram forgasser og smell på det isteden du...:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Det har ikke jeg hørt noe om, snakket med han som hadde "bygget" denna motoren, han sa den funka bra.. Og det er vel ingen umulighet å få til heller, driten skal jo bare ha luft, bensin og gnist... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hmm, har tenkt tanken.. Den første linken der burde jo være genial nok! Hvis ikke så setter jeg bare en klemme på bensinslangen, strupe den litt ;) heheh jepp billig å lett det der + at ms er ganske mange ganger bedre enn tbi sprut. Med den adapter plata er det vel meningen å sette både den og ms kortet i den orginale ecu boksen og ikke bruke en sånn jeg postet i den nederste linken men sikkert mange muligheter!! Har ikke lest grundig nok om dette til å si det sikkert men tror du kan bruke de fleste av de orginale følere/givere... Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Jumpa ledningene til temp føleren, så nå starter den å kan såvidt kjøres med vaffal.. ;) Hyler litt i pressa, deeeilig lyd ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 :yodude: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Må få orden på detta ass'. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Jap, tenkte å kjøpe en bensintrykksregulator, da burde det nærme seg.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Tøff bil! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Nå vil jeg ut å gasse.. Har en orginal hjærne til motoren, så tenkte å pelle av pressa og bare bruke det orginale TBI systemet. Men når jeg setter i den orginale hjærnen så starter ikke bensinpumpa..? Why..? Kaputt utgang..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 ELLER... ;) Hvor får man kjøpt en progressiv bensintrykksregulator..? Den kobles bare på mellom bensin inn og retur med en vakum/trykkslange til pressa..? Right..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg