umek Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Den der slangen på pressa er vel olje damp og retur eller noe sånnt. De vakum slangene kan være bare til extrautstyr som du ikke lenger har. Som vacummeter inni bilen, cruisecontroll etc etc. Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 okay, thanx ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Pella av pressa i dag, sette på gasser intil videre tenker jeg. Så kommer pressa på etterhvert, bare finne ut av litt ledninger å sånn :) Hvor finner jeg pin data på ECU ting a...? Noen som har..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Heeelp... Need some info.. Hva må egentlig gjøres for å få ting til å funke med presse..? Det er ikke 02 sensor på den, må den ha det?? Sitter som sagt en map sensor på den. Er det nok å bytte ut den til en som tåler overlading?? Er keen på å få detta til å funke, men har ikke mye peil på TBI... Har dere noe lurt å komme med så SKYT! ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Du kan sikkert selge denna videre å kjøpe en CBB med en forgasser isteden, så får du HK nok og mindre problemer...:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Du kan sikkert selge denna videre å kjøpe en CBB med en forgasser isteden, så får du HK nok og mindre problemer...:thumb Hva er det som skal være intressant da? Det som er morro er jo å søke informasjon for å få noe til å virke som ikke gud og hvermann har... alle kan jo sleppe oppi en sb/bb med gasser å få det til å virke rimelig greit. Her er et kjapt googlesøk hans. Se om ikke du finner noe info der. Basic info om TBI, det skal være oksygensensor. Basic info om EFI control systems feilsøking Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Takker for info :) Lyden av pressa er verdt bryet i seg selv ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Meeeen, er vel ikke no info der om TBI og overlading.. Det er litt interessant.... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Meeeen, er vel ikke no info der om TBI og overlading.. Det er litt interessant.... Første linken er jo googlesøk om "tbi forced induction" og de andre om tbi generelt siden jeg trodde du vile vite noe mer om det ;) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Aaaah, glemte å se på den første linken ;) Og jap, ville lese mer om TBI generelt ;) Thanx :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Akay, hvem har gasser og innsug til meg..? Luzifer har nok et innsug, men han jobber vel så mye at han ikke tar telefon om dagen ;) Og jeg vil ha NÅ!! ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Den tykke i midten her, hvor skal den egentlig? Bremsekraftforsterker? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Er vel ikke noe som heter at den skal dit og den skal hit. Bremsekraftforsterkeren skal ha manifoilvakum og det kan du jo hente hvorsomhelst, men den tykke der kan sikkert brukes til det Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Er overlading på den så er vel ikke no trix å hente "vakum" til bremsekraftforsterkeren fra manifold ;) Men da setter jeg den der vaffal :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 det er en helt annen sak, men bremse å akselerere samtidig er vel ikke så vanlig. Ellers er jo ekstern vakumpumpe eller hydroboost noe å vurdere Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg