Hans Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Lager en egen tråd om brakka, for ordens skyld.. Er snakk om en 61` Plymouth Savoy med Chevy 350 TBI og Sprintex kompressor. Noen som har vært borti en sånn presse? Skal få tatt noen bilder av den imorra, har noen spm... :driving Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Steike fin bil :win Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Dødskul bil! :D Er denne bruksbil, cruisebil eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Jo takk :) Tja, vi får se :) Tipper det bare blir cruisebil... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 så feit den er.. hva med å ha den med på isen i vinter a? å solgt volvoen eller? må vel finne på noe sprell sanrt.. Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Heheh, hadde jo vært sjef med ispigg den der ja :) Men må få den til å gå pent først, har litt sirup i ræva om dagen.. Vet du hvem som hadde den da den gikk i traktene hos deg? Er noen rare løsninger på den ass.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Heheh, hadde jo vært sjef med ispigg den der ja :)Men må få den til å gå pent først, har litt sirup i ræva om dagen.. Vet du hvem som hadde den da den gikk i traktene hos deg? Er noen rare løsninger på den ass.. han du kjøpte den burde vel ha navnet,,for jeg har aldri sett den her..men husker jeg vurderte å se på den da den lå ute for salg :pimp Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Bare å ringe tilsynet det... så får du de navnene oppgitt... så ikke noen unskyldninger her....:angelsmili: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Må finne ut av hva som jeg gjort med den.. Hadde med gammer`n å så på den i dag, den får møe bensin og jeg skjønner ingenting av det.. Men skal prøve å finne ut av hva som er gjort med map sensor og hjerne mm... Verderer mye å ringe camarocabben å få han til å hente ting..... ;) Eller bare legge det vekk litt å kjøre med gasser mens jeg finner ut av ting. For det hadde jo vært sjef å få det til å funke! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Og bead lock, jeg tar kontakt ang julebord, jeg er nok sikker, men en kompis lurer og på å bli med fra ca kl 23.. hvis det er åpent for det.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Må finne ut av hva som jeg gjort med den..Hadde med gammer`n å så på den i dag, den får møe bensin og jeg skjønner ingenting av det.. Men skal prøve å finne ut av hva som er gjort med map sensor og hjerne mm... Verderer mye å ringe camarocabben å få han til å hente ting..... ;) Eller bare legge det vekk litt å kjøre med gasser mens jeg finner ut av ting. For det hadde jo vært sjef å få det til å funke! Det er vel ikke umulig å få dette til å funke vel, er alle sensorer tilkoblet?? Du må ta en kikk på ledningstøysa. Detta fikser du, eller så får vi diskutere pris på hjulebordet. du kommer:jackinbox: Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hvordan er det å sette gasser på detta innsuget..? Passer vel ikke rett på siden det er tbi innsug...? Finnes det overgang..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Og denna lille beholderen som sitter på siden av pressa, hva i all verden er det?? Noe smøring eller no?? Tom beholder med slanger fra bunn av pressa til aksel inn.... Og hvor skal disse vakumslangene..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Bump på siste spørsmål ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg