Gå til innhold

BMW-biler dreper flest

Ranger emnet


Ascona-B-Power

Anbefalte innlegg

Mye hester er det i den u-lands oljebrennern din da? 105 hk utgaven eller? Tror jeg hadde liggi litt lavt, jeg...

 

Hehe!

Hårsår BMW-eier hører jeg. :-)

Den har faktisk 130 hk og er helt orginal, og den drar faktisk på turtall under 6000 omdreinger. Men det var vel ikke den vi snakket om. Så lavt ligger jeg ikke. :-)

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fillern: Hvilken BMW motor skjer det ikkeno før 6000rpm på?

 

Sikker på at du ikke blandet med et annet bilmerke?

 

En T5 med angivelig 225hk mot en 325i med angivelig 192hk uten turbo. Det kunne blitt en intressant duell. Mtp på vekt/effektratio. Trolig hadde BMWn kommi til kort rett fram etter 220km/t. Rundt Rudskogen f.eks er jeg usikker.

 

BMW har ikke kjøreegenskaper som en F1 bil, og aldri har jeg noensinne hørt noen nevne det heller, så den var ny for mitt vedkommende.

 

Hva er folks problem, må vi ALLTID shitkaste og spre løgn og feilinformasjon?

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fillern: Hvilken BMW motor skjer det ikkeno før 6000rpm på?

 

Sikker på at du ikke blandet med et annet bilmerke?

 

En T5 med angivelig 225hk mot en 325i med angivelig 192hk uten turbo. Det kunne blitt en intressant duell. Mtp på vekt/effektratio. Trolig hadde BMWn kommi til kort rett fram etter 220km/t. Rundt Rudskogen f.eks er jeg usikker.

 

BMW har ikke kjøreegenskaper som en F1 bil, og aldri har jeg noensinne hørt noen nevne det heller, så den var ny for mitt vedkommende.

 

Hva er folks problem, må vi ALLTID shitkaste og spre løgn og feilinformasjon?

 

Jeg synes de er trege før man kommer opp i et ganske høyt turtall. Kanskje ikke 6000, det var nå bare for å illustrere.

Nei, sett inn en turbo og litt annet snacks så blir det sikkert fart på den saken også.

Tror ikke 325i har så veldig mye og hente mot en T5. Så jeg skulle likt og sett de begge rett frem.

Det var ikke ment som skittkasting eller feilinformasjon.

Jeg bare kommenterte det et par andre BMW-entusiaster hadde skrevet. Beklager om noen tok seg nær av det.

Men nok off-topic.

Mvh

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fillern: Hvilken BMW motor skjer det ikkeno før 6000rpm på?

 

Sikker på at du ikke blandet med et annet bilmerke?

 

En T5 med angivelig 225hk mot en 325i med angivelig 192hk uten turbo. Det kunne blitt en intressant duell. Mtp på vekt/effektratio. Trolig hadde BMWn kommi til kort rett fram etter 220km/t. Rundt Rudskogen f.eks er jeg usikker.

 

Ikke glem at t5 motoren sansynligvis har en del mere dreiemoment!

 

btw, jeg har også bemerket meg at de fleste bmw`er er litt avhengi av turtall.. Men dette har vel noe med at bmwn er bygd mere sportslig en volvoen som liker litt lavere turtall.. :volvopower:

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo t5 225hk 300nm 0-100 km/h: 7.3s, Max: 229 km/h

Bmw e46 328 193hk 280nm 0-100 km/h: 7,0s, Max: 240 km/h

 

Merkeligt, volvoen har mere hk og høyere dreiemoment, likevell er den ikke raskere? :m'm:

:worshipbm:

 

Måtte bare :D hehe

 

utveksling?

 

Nå har det seg sånn at en bilint person ofte henger seg opp i et merke... Greit, jeg er volvofan! Men jeg syns da bmw er okey!

 

det værste jeg veit,er en bmw fan som kjattrer om hvor bra bilen hans er i forhold til alle andre biler! Det er jo en EVIG diskusjon:P

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

Hårsår BMW-eier hører jeg. :-)

Den har faktisk 130 hk og er helt orginal, og den drar faktisk på turtall under 6000 omdreinger. Men det var vel ikke den vi snakket om. Så lavt ligger jeg ikke. :-)

 

Min har 286 hingster orginalt. tihihihi :P

 

Har ikke lest alt som har blitt skrevet her, men til at BMW dreper flest, så sier jeg bare, it aint the ride, its the rider :P

:crazysant:

- 93 BMW E36 M3

X- 95 BMW E36 318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår