Gå til innhold

BMW-biler dreper flest

Ranger emnet


Ascona-B-Power

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

går E36`r så veldig fælt da? M og (325/328?) kanskje?

Den "typiske" ungdomsbimmeren føler jeg er 316-320 og de er da slettes ingen racerbiler? de har gode kjøreegenskaper men det flytter seg vel ikke så raskt i forhold til andre bilmerker at det skal utgjøre noen forskjell?

 

For å ta ett eksempel på det noen her kaller traktorer; Volvo 960, 204 Sugehester, for å matche det må du ha m3 med 286hk og en HELT annen prisklasse... Men volvofan som jeg er så klarer jeg utrolig nok i motsetning til andre å se at BMW`n har mye bedre kjøreegenskaper...

 

Syntes bmw`r generelt har gode kjøreegenskaper, men at det går så sinnsykt som noen skal ha det til føler jeg er veldig oppskrytt.

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt at jeg kjører fra alle, hvor har du det ifra??

 

For det var heller ikke poenget mitt. Poenget mitt var at en lengre opp skrev: "er jo litt rart da, både opel og volvo har jo vært blant top når det gjelder ungdoms bil før i tiden, uten å ta livet av allt som kryper og går, er det noe spesielt med disse bmw-sjåførene, kansje?" .

 

Og da er svaret jeg mente til det, at de to nevnte bilmerkene/ungdomsbilene ikke akkurat er noen fartsmaskiner :)

 

Og all den snakken om T5 osv, hva har det med gamle ungdommsbiler og gjøre?? Uansett, er igrunn ikke så imponert over den T5 som nevnes så ofte her, synes den har dårlig prestanda til og ha 250 hk, også har den feilhjulstrekk :D

 

V70R da? som har firehjulstrekk og første modell er akkurat 10 år gammel slik som det refereres til om bmw`ne i artikkelen?

 

Smak og behag, men ser ingen grunn til å hisse seg opp så jævli bare fordi man ikke klarer å ha ett objektivt syn på bilmerker.

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går E36`r så veldig fælt da? M og (325/328?) kanskje?

Den "typiske" ungdomsbimmeren føler jeg er 316-320 og de er da slettes ingen racerbiler? de har gode kjøreegenskaper men det flytter seg vel ikke så raskt i forhold til andre bilmerker at det skal utgjøre noen forskjell?

 

Holder lenge med en org. 20år gammel GTI 8v..

 

Rwd oppfordrer mer til leken kjøring, som igjen oftere fører til ulykker.

Kan nesten se samme tendensen blant 4wd biler på vinterføre, bare fordi dem har 4wd så tror mange at dem kan kjøre mye fortere enn alle andre, men glemmer at det hjelper lite når det skal bremses:knock:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V70R da? som har firehjulstrekk og første modell er akkurat 10 år gammel slik som det refereres til om bmw`ne i artikkelen?

 

 

Du har helt rett, Volvo V70R awd kunne jeg meget godt tenkt meg og hatt, bare ikke 10år gammel, synes ikke de er så fine den gamle versionen, må være med den (nest?)nyeste faceliften, iallefall rundt 2004/2005 mod. Men da koster den jo litt og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg litt truffet, men har da ikke drept noen ved hjelp av bmw'en min enda..

Det går nok mer på sjåføren som morgis sier.

Ungdommer tror bmw har kjøreegenskaper som en f1 bil osv osv... trenger jeg å si mer? har selv testa grensene til 5 serien min med 225/40-17. synes den henger jevlig bra, men har ikke lyst til å drive å presse den som faen.

 

Hvorfor i huleste har du da en Honda som avatar? :flushit:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet aldri hva som skjuler seg bak 318 merket. Jeg bare gleder meg til jeg får så pass stor motor i 325en at det rettferdiggjør å sette på 318 merke. ;)

 

91-mod E30 har ikke Servo, ihvertfall.

- 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D

- 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme med bmw. KAN være farlige. samme greia. Ruller fler 1,6-1,8liters bmwer enn volvoer.

Ikke mange bmwer som holder følge med T5 motorene.

bevist fler ganger.

nyere m3 er største konkurrenten.

 

gnag på den :P

 

Svært få andre BMW'er enn M3 og M5 holder følge med en Volvo T5.

Men det er jo moro at de tror de kjører F1 bil og prøver da. :-)

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt at jeg kjører fra alle, hvor har du det ifra??

 

For det var heller ikke poenget mitt. Poenget mitt var at en lengre opp skrev: "er jo litt rart da, både opel og volvo har jo vært blant top når det gjelder ungdoms bil før i tiden, uten å ta livet av allt som kryper og går, er det noe spesielt med disse bmw-sjåførene, kansje?" .

 

Og da er svaret jeg mente til det, at de to nevnte bilmerkene/ungdomsbilene ikke akkurat er noen fartsmaskiner :)

 

Og all den snakken om T5 osv, hva har det med gamle ungdommsbiler og gjøre?? Uansett, er igrunn ikke så imponert over den T5 som nevnes så ofte her, synes den har dårlig prestanda til og ha 250 hk, også har den feilhjulstrekk :D

 

T5 har forøvrig 225 hk.

 

Synd BMW må opp i 6000 omdreininger før det begynner å skje noe, og man blir til og med skuffet da. Huff og huff!

Få på en turbo på symaskinen eller legg strikken dobbelt sier nå jeg. :popcorn

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår