Gå til innhold

BMW-biler dreper flest

Ranger emnet


Ascona-B-Power

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når tid imponerte bmw i NCAP tester?

 

men det har lite å si.

Grunnen er nok kjøreegenskaper som er veldig gode, som igjen fører til at føreren føler han har mer kontroll enn hjulene og bilen egentlig har.

Motorer som sparker greit i fra og dermed høye hastigheter og overvurderte kjøreegenskaper er farlig.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg litt truffet, men har da ikke drept noen ved hjelp av bmw'en min enda..

Det går nok mer på sjåføren som morgis sier.

Ungdommer tror bmw har kjøreegenskaper som en f1 bil osv osv... trenger jeg å si mer? har selv testa grensene til 5 serien min med 225/40-17. synes den henger jevlig bra, men har ikke lyst til å drive å presse den som faen.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok bra som noen av dere sier over, det er en populær ungdomsbil, rwd, greit med krefter. Dessverre er det ungkalver som sitter bak spakene.

 

La meg tillegge at BMW fabrikken anså E36 som en såpass velbalansert bil at de ikke brydde seg om å kaste antispinn/tractioncontrol på den. Kommer man imidlertig på glatt nok føre, i stor nok fart = Bang.

 

At dette er et E36 fenomen tror jeg bare er tilfeldig. E30 er f.eks en bil som MYE lettere slipper bak, men derimot er ganske enkelt å kontrollere også (synes nå jeg).

 

Sjåføren, ikke bilen!

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg litt truffet, men har da ikke drept noen ved hjelp av bmw'en min enda..

Det går nok mer på sjåføren som morgis sier.

Ungdommer tror bmw har kjøreegenskaper som en f1 bil osv osv... trenger jeg å si mer? har selv testa grensene til 5 serien min med 225/40-17. synes den henger jevlig bra, men har ikke lyst til å drive å presse den som faen.

 

Lavprofil kan til tider gi en litt falsk "trygghetsfølelse", etter min mening.. Kjennes ut som det sitter bedre enn det egentlig gjør.. (Budsjett dekk +les: til tider) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår