Ascona-B-Power Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 BMW-biler har flest drepte og hardt skadde. Verst er 3-serien, og aller verst er ti år gamle biler av denne modellen. les mer HER. ikke noe hyggelig lesning for kebab gutta det her nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 BMW-biler dreper ikke flest, men BMW-sjåfører... Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 En bil kan ikke drepe noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 BMW-biler dreper ikke flest, men BMW-sjåfører... er jo litt rart da, både opel og volvo har jo vært blant top når det gjelder ungdoms bil før i tiden, uten å ta livet av allt som kryper og går... er det noe spesielt med disse bmw-sjåførene, kansje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 når tid imponerte bmw i NCAP tester? men det har lite å si. Grunnen er nok kjøreegenskaper som er veldig gode, som igjen fører til at føreren føler han har mer kontroll enn hjulene og bilen egentlig har. Motorer som sparker greit i fra og dermed høye hastigheter og overvurderte kjøreegenskaper er farlig. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 er jo litt rart da, både opel og volvo har jo vært blant top når det gjelder ungdoms bil før i tiden, uten å ta livet av allt som kryper og går?Har du noe tallmateriale som beviser det? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 ironisk at jeg har planer om en e36 m3... lol er nok de bilene som er mest populære blant ungdommene som har rwd. Ungdommer + rwd = krasj. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Kom ikke som noen bombe.. Hadde tippet BMW selv vis noen hadde spurt... Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 føler meg litt truffet, men har da ikke drept noen ved hjelp av bmw'en min enda.. Det går nok mer på sjåføren som morgis sier. Ungdommer tror bmw har kjøreegenskaper som en f1 bil osv osv... trenger jeg å si mer? har selv testa grensene til 5 serien min med 225/40-17. synes den henger jevlig bra, men har ikke lyst til å drive å presse den som faen. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Stemmer nok bra som noen av dere sier over, det er en populær ungdomsbil, rwd, greit med krefter. Dessverre er det ungkalver som sitter bak spakene. La meg tillegge at BMW fabrikken anså E36 som en såpass velbalansert bil at de ikke brydde seg om å kaste antispinn/tractioncontrol på den. Kommer man imidlertig på glatt nok føre, i stor nok fart = Bang. At dette er et E36 fenomen tror jeg bare er tilfeldig. E30 er f.eks en bil som MYE lettere slipper bak, men derimot er ganske enkelt å kontrollere også (synes nå jeg). Sjåføren, ikke bilen! Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 det der er BALLSJIT! skrevet av OLA normann ! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 BMW er jo forståelig. Bakhjulsdrift og en kebab bak rattet på norsk føre = krasj. Mazda derimot?! 626 og 323 er jo verken racerbiler eller typiske ungdomsbiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 føler meg litt truffet, men har da ikke drept noen ved hjelp av bmw'en min enda..Det går nok mer på sjåføren som morgis sier. Ungdommer tror bmw har kjøreegenskaper som en f1 bil osv osv... trenger jeg å si mer? har selv testa grensene til 5 serien min med 225/40-17. synes den henger jevlig bra, men har ikke lyst til å drive å presse den som faen. Lavprofil kan til tider gi en litt falsk "trygghetsfølelse", etter min mening.. Kjennes ut som det sitter bedre enn det egentlig gjør.. (Budsjett dekk +les: til tider) :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 BMW er jo forståelig. Bakhjulsdrift og en kebab bak rattet på norsk føre = krasj. haha :win Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 BMW er jo forståelig. Bakhjulsdrift og en kebab bak rattet på norsk føre = krasj. Seriøst det vrangbilde at bare norske førere takler "det norske føre" er tull. Er jo bare å følge med på tv når folk kjører ut i grøfta, er 99,999% nordmenn. :fatality: Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg