Gå til innhold

1977 265 v8 på autodb

Ranger emnet


Nissanmicra

Anbefalte innlegg

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1660708

 

Denne bilen har ligget ute en stund nå, og jeg hadde egentlig trodd at jeg skulle finne en tråd/innlegg angående en slik en her. Bilens utgangspunkt (77 265)er jo i seg selv ganske skjeldent slik jeg har forstått det, og bilen ser ganske morsom ut. Er det noen som vet noe om den? Er det tull/uøkonomisk å kjøpe v8, og heller gå for turbomotor?

Steffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1660708

 

Er det tull/uøkonomisk å kjøpe v8, og heller gå for turbomotor?

 

Hallo, klart du skal gå for V8 :D

 

Sjekk prisene på Summit-Racing ang. trimdeler til Chevy V8 så blir du blank i øya... Er ikke noe problem å bikke 400HK uten at det koster skjorta..

 

Hvis denne er godkjent, dvs. det står skrevet i vognkortet, så har forrige eier gjort det meste av jobben. Er jo bare sjarmøretappen igjen her nå :)

 

Dessuten så den jo bra ut også....

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der har jeg å en kompis ringt å lurt på. Det er en eldre kar som har putta i motorn. Han kjøpte karroseriet av noen unggutter, som har bygd den om til 93 stuk.

Fyren som selger er sinnsykt pratesjuk!! Han surra også litt når vi snakka med han, prata først om at bilen var solgt, så var den ikke solgt. Så sa han at en i fra oslo hadde den med hjem for å prøve den ei helg, da hadde visst r-sport målerene hans ryki.

Men de hadde visst ryki ei uke før vi ringte han første gangen.

Så ringte vi ei stønn etterpå, siden den fortsatt var tilsalgs. Da hadde visst samme målerne ryki samme dagen da. hehe blei litt vansklig å forklare. MEN karen er en raring:)

Pruting kommer ikke på tale sa han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der har jeg å en kompis ringt å lurt på. Det er en eldre kar som har putta i motorn. Han kjøpte karroseriet av noen unggutter, som har bygd den om til 93 stuk.

Fyren som selger er sinnsykt pratesjuk!! Han surra også litt når vi snakka med han, prata først om at bilen var solgt, så var den ikke solgt. Så sa han at en i fra oslo hadde den med hjem for å prøve den ei helg, da hadde visst r-sport målerene hans ryki.

Men de hadde visst ryki ei uke før vi ringte han første gangen.

Så ringte vi ei stønn etterpå, siden den fortsatt var tilsalgs. Da hadde visst samme målerne ryki samme dagen da. hehe blei litt vansklig å forklare. MEN karen er en raring:)

Pruting kommer ikke på tale sa han.

 

hva skal du prute på en sånn bil som det får! det er bare frekt!!

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert interessant nok for en del hvis det er gjort skikkelig jobb. Men noe jeg ikke kommer helt over: Hvorfor i alle dager bygge om noe så sjeldent som en 265 til "ny" 240?

 

Veteranbil med "90-talls"-look var sikkert veldig fristende da... *ler* :D

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FEIT brakke det der! Lyst på den selv, men har allerede kjøpt bil med V8.. Ellers hadde jeg kanskje gått for den der

 

faen hans du skulle heller hadt den her i steden !

er vel ikke lenge før du får noe gravide så da er det kjekt med

familie buss ;)

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår