Gå til innhold

1977 265 v8 på autodb

Ranger emnet


Nissanmicra

Anbefalte innlegg

Prisen er vel ikke noe å si på egentlig. Mange timers arbeid bak regner jeg med. Men det er langt å dra for å se på.. Blir litt skeptisk når jeg leser at han er et lite surrehode også. Dessuten så har vel bilen ligget ute en god stund nå, og da er det vel noen som allerede har funnet ut at det muligens ikke var noe å ha likevel. Slik tenker nå jeg da.

Steffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er vel ikke noe å si på egentlig. Mange timers arbeid bak regner jeg med. Men det er langt å dra for å se på.. Blir litt skeptisk når jeg leser at han er et lite surrehode også. Dessuten så har vel bilen ligget ute en god stund nå, og da er det vel noen som allerede har funnet ut at det muligens ikke var noe å ha likevel. Slik tenker nå jeg da.

 

ja jo det kan godt hende det, husker jeg måtte låss meg til min chevolvo det var ett helvette, den lå 2 dager utpå før jeg kom.

men tenkte på det samma selv synnes det var litt rart den har liggi så lenge ute egentli på tanke med standen den er i ?!?!?

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der har jeg å en kompis ringt å lurt på. Det er en eldre kar som har putta i motorn. Han kjøpte karroseriet av noen unggutter, som har bygd den om til 93 stuk.

Fyren som selger er sinnsykt pratesjuk!! Han surra også litt når vi snakka med han, prata først om at bilen var solgt, så var den ikke solgt. Så sa han at en i fra oslo hadde den med hjem for å prøve den ei helg, da hadde visst r-sport målerene hans ryki.

Men de hadde visst ryki ei uke før vi ringte han første gangen.

Så ringte vi ei stønn etterpå, siden den fortsatt var tilsalgs. Da hadde visst samme målerne ryki samme dagen da. hehe blei litt vansklig å forklare. MEN karen er en raring:)

Pruting kommer ikke på tale sa han.

Når selgeren lyver såpass mye, bør man være skeptisk!

Litt py om han egentlig ikek er den rèelle eier av bilen, eller om han kanskje har gjort noe annet muffins, som å flyttet over chassisnr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår