AR racing Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 leser om alle disse som har konvertert g60 til turbo, blir d gjort noe med motor da? kompressor motoren har vel lav kompresjon fra før av så er dette i teorien bolt on? hvem leverer da grenrør, downpipe og hvilken turbo blir brukt? hvordan er da effekten i forhold til chipping og bytte av drev på kompressoren? hadde vært konge om noen kunne lagt ein tråd om hvordan ein konverterer til turbo på disse motorene. er egentlig ikke ute etter jalla løsninger her.. ( har vært for mye borti det ) :D :scared Siter Opel kadett b Fastback 1968 prosjekt, corrado g60, kadett c 75, escort mk1++ OPEL 4EVER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 utifra det jeg har lest her på forumet over en god stund, så er det beste å skaffe bolt-on kitet. disse koster alt fra 12.000 til 18.000. Da skal man ha alt man trenger. Har selv tenkt på å turbokonvertere, det er rimelig og man får seg en fin liten jobb..dessverre fungerer min trimmet motor veldig bra, kompressor fungerer veldig bra. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AR racing Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 utifra det jeg har lest her på forumet over en god stund,så er det beste å skaffe bolt-on kitet. disse koster alt fra 12.000 til 18.000. Da skal man ha alt man trenger. Har selv tenkt på å turbokonvertere, det er rimelig og man får seg en fin liten jobb..dessverre fungerer min trimmet motor veldig bra, kompressor fungerer veldig bra. 12000+ KAN eg leve med viss effekten øker deretter, noe som eg tviler på. kva har du gjort me motoren for å få meir effekt utav bilen da? har hørt kompressorene i desse bilene er svakhet..? Siter Opel kadett b Fastback 1968 prosjekt, corrado g60, kadett c 75, escort mk1++ OPEL 4EVER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 vil man ha mere HK, så får man mer. Min har chip og tuna kompressor fra England, silverstone. ikke overhalt på 17år, puster som en bikkje fortsatt. 192 hk. Regner at man får rør, turbo, downpipe, programvare osv for det som trengs, i disse pakkene. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Bruker du søkefunksjonen finner du svarene du trenger Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 En kamerat mener han kan få 400hk ved turbokonvertering uten å bytte innmat/gjøre noe med kompresjon. Kan vel umulig stemme? Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Dette stemmer ikke. Umulig med standard 8V topp, og rådene tar nok kvelden før 400hk. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Rådene tåler vel 350-400 hk Problemet er først og fremst toppen og plass. Mulig du klarer 320-350 med en CNC portet topp med større ventiler. Er ikke plass til stort mer enn en T3 60 pga torpedovegg og motorfester. Kan bruke vassere kam, men da får du mye smalere register. Vanskelig å finne turboer som flytter nok luft og som passer på baksiden av motoren uten å kappe i torpedovegg. Kapper du torpedoveggen, kapper biltilsynet skiltene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 muligheten er å få bygd en turbomanifoil hvor turboen går oppover sann at det blir bedre plass, men i værstfall så må du modde vannkassa di. men får du ut 350 hk så går det meget godt å da er det for at andre ting går dundas feks girkassa Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.