DemptD Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Strålende flott bil! Hvor får man tak i en sånn som du har? "Sport" med alt ekstrautstyret? :) Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Grom Galant! Beste jeg har sett. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Jeg er sikker på jeg så deg i dag, smelte hodet i bussvinduet fordi jeg snudde meg så raskt :P Rålekker bil! Du og dama som var på tur eller?Ca klokken ti over halv 7, i rundkjøringen utenfor Gullgruven. Hvis du så en guttunge som glodde ut bussvinduet, på vei mot Åsane VG, så var det meg :) Var meg og damo på tur ja :) Gjør vårt for å få palmer her i nord :D Strålende flott bil! Hvor får man tak i en sånn som du har? "Sport" med alt ekstrautstyret? :) Er en god del Sports utgaver tilsalgs no for tiden. Rett etter eg kjøpte min så falt alle i 40-50.000kr i pris nesten av en eller annen grunn hehe Er egentlig Avance som har alt med skinnseter og automat. Men liker ikke noen av delene og Avance har tre interiør i tilleg :P Æsja meg. Mangler Momo rattet og. Så Avance holder eg meg unna :P Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Grom Galant! Beste jeg har sett. :) Takk takk :) Var lite liv her i tråden men no plutselig kom det masse greier :P Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Har laget en slags oppsumerings post over hvordan bilen har gått fra original til lettere modifisert :) Original Sotet baklykter og fjernet hengerfeste Fjernet emblemet på bagasjelokket, 17" TSW Revo felger ble montert og Toyo Proxes T1-S klistret på (Fikk Toyo dilla etter disse) Nye felger igjen 18" Momo XFL-One med Toyo Proxes T1-R :D og Vogtland 35mm senekfjærer og lakkert bremser blå. K-Sport Coilovers = Mye senking :ratatatat X3 Racing 4" potte er montert også for å få et litt bedre utseende og fylle ut hullet i bakfangeren. Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 26 mai skal bilen til NAF for reperasjon av skadene :D Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Den bilen din er bare helt nydelig. Fronten på galant er noe av det sinteste jeg vet om! :D Skikkelig "hai-front" :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Hvor kjøpte du Led parklys? de var pene, skal ha det selv <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Den bilen din er bare helt nydelig. Fronten på galant er noe av det sinteste jeg vet om! :D Skikkelig "hai-front" :) Takk takk :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Hvor kjøpte du Led parklys? de var pene, skal ha det selv <3 De er kjøpt på http://www.haugland.biz men de fungerer deverre ikke som de skal :( Pga at de er for nær kjørelysene så ryker de veldig fort :( Men kjører med kjørelys og grøftlys på samtidig no pga grøftlysene er så svak pga de e lakkert så de er like sterk som markeringslys :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Byttet de to siste bildene ut med noen bedre bilder :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Det ligner :P Huff må ha meg en galant tror jeg. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Har ikke merket likheten før men folk har nevnt det ja :thanks Håper det kommer et sett med JDM frontlykter med påstøpte øyelokk i nærmeste framtid no :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 så utrolig surt at VR4 utgaven av denne bare kom ut i Japan, bilen ser jo fetere ut en skyline! så hvorfor i alle verden kan ikke vi oxo få den med V6 twin turbo og 4WD som i japan!! digg bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 så utrolig surt at VR4 utgaven av denne bare kom ut i Japan, bilen ser jo fetere ut en skyline! så hvorfor i alle verden kan ikke vi oxo få den med V6 twin turbo og 4WD som i japan!! digg bil Ja dette er det nærmeste eg kommer til VR-4 utgaven :( Hadde bare Mitsu solgt 4x4 utgaven i det minste slik at vi kan bygge om til VR-4 når bilen er gammal nok :( De som har forrigge utgave har 4x4 også så da er det ikke noe problem å bygge om. Dette er en familiebil så det eneste på trimfronten blir motorbytte til 2.4 GDi eller 2.5 V6 om noen år... Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg