Gandulf Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Har lest gjennom hele tråden nå, og må si du har fått gjort en del med den i forhold til originalt! :respect Eneste jeg ville gjort annerledes er litt mindre soting på lyktene, og antakeligvis andre felger, typ vanlig alufarge. Stå på ;) Siter '97 BMW 523i [x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v [x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v [x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2) [x]'88 Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Kommer vel bra med at bildene er så mørke, slik den fronten egentlig ser ut:thumb Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Har lest gjennom hele tråden nå, og må si du har fått gjort en del med den i forhold til originalt! :respect Eneste jeg ville gjort annerledes er litt mindre soting på lyktene, og antakeligvis andre felger, typ vanlig alufarge. Stå på ;) Synd for deg at eg bare eeeeelsker svarte felger på svart bil :ass: :P Ihvertfall nå som svarte felger med polert kant ikke er på moten lengre hehe Har lyst på en medium stor plakat av bilen men klarer ikke å bestemme meg for hvilket bilde eg skal bruke... Hvilket utav disse skal eg velge?? ^^ Planen er å ha bilder av bilen før kræsjen i vinter og en ny plakat når bilen er ferdig lakkert til neste vår :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Kommer vel bra med at bildene er så mørke, slik den fronten egentlig ser ut:thumb Ja fangeren ser helt forjævlig ut på kort avstand pga Bilremas hobbylakk og ene sprekken. Satser på at fangeren er i orden etter vinter :) Har forresten fått ny og riktig grill igjen :D Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 sykt pen bil du har! ville gått for det første bildet. her ser man mest av bilen, samtidig som det er en "rolig" bakgrunn, som fremhever selve bilen og dens former ;) Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Er det eg har bestemt meg mest for :)Finne en billig fotosjappe eller noe som kan printe dette ut i en grei størrelse :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Slik står den no :) Ny grill som hører til fangeren kommer om noen uker :) Samme med eyelidsene :D Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hvite blinkers framme anbefales :) Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Virkelig, en utrolig kul galant du har der! Er faktisk meget godt potensial i disse bilene! Har denne vært på vårmønstringa en av de siste gangene? mener jeg her sett den når jeg var i bergen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen. Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hvite blinkers framme anbefales :) Uff nei! Behold de du har, Thomas S :D Siter '95 SAAB 900SE '83 SAAB 99GL Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/236833-jorgen-saab-99gl-stroken-lav-lav-lav.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Uff nei! Behold de du har, Thomas S :D Liker de slik de er no ja. Hadde hviteblinkers på original lyktene, men VR-4 lyktene som er vaskeekte JDM lykter skal beholdes slik de er utenom bytte av reflektor pga lyktene er laget for RHD biler ;) Jan Einar: Har vært på kun en vårmønstring og det var i forfjord. Klarte ikke å rette opp bilen i tide til i år :( Kjørte med en hvit Avance i år som er en kompis sin i år. Er treffansvarlig i Mitsu Klubben så eg dukker opp på Vårmønstringen både med og uten bil :P Men til neste år kommer en forhåpenligvis nylakkert bil med VR-4 eyelids, mørke ruter og ny grill :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Da var siste vask i år unnagjort før vinterfelgene kommer på :) Har også skrubbet vinterfelgene. FIkk de nesten helt rein på utsiden men inni felgen ser helt jævlig ut enda, men er ikke så nøye siden ingen som ser det :P Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Sitter fremdeles å venter på eyelidsene mine :( Er sikkert hos de forbanna tollerene :X Får ikke lakkert alle lyktene bak før eyelidsene er kommet i hus. Faen og! Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Fin fin fin bil! =D Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet April 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 (endret) alarm92: Takk takk :) Håper å få den strøken igjen ASAP! Har kjørt med krøllet bil i over et år nå! Stund siden sist oppdatering men siden ifjor er bilen smelt på nytt så nye panseret ble krøllet IGJEN. Fangeren sine gamle skader kom fram igjen og grillen knust. Denne gang er forsikring i orden så sitter bare å venter på ny fanger, ny (og riktig) grill og nytt panser. Retter det gamle for en billig peng og selger det til en kompis :) Var kun panseret som var lakkert mens fanger og grill sku eg vente med til vintern var over før eg gjorde noe. Så til neste vinter blir gamle fangeren brukt til brøyteplog. Bilen er skamlav når små 15" vinterhjul er på og det går mye utover fangeren. Her er forresten noen dårlige bilder av skaden :P Spurte om den kunne lakkere den røde Mitsu logoen på grillen svart i tillegg. Det var ingen problem. Men for å tette igjen hullene i fangeren hvor lyktespylerene egentlig skal sitte kommer det pristillegg :( Tar det selv til vintern. Håper å få alle delene slik at eg endelig kan tørre å stille ut på vårmønstringen med klubben i år :) Ellers så holder eg på med litt småplukk av slitedeler: - Nett skiftet bremser/kalippere bak - Skal hive på nye bremsesko til håndbrekk bak - Skifte dynamo/servo reim etter damen badet de med frostvæske :lol: - Få byttet drivknuten på venstre side foran slik at eg kan dra utpå Eikås igjen :) Planer om bilen som kommer litt før sommeren: - Dobbel DIN spiller fra Pioneer med DVD og kansje navigasjon - Ny monoblokk til subb etter den gamle fant ut at fukt er ikke dens beste venn - Håper på soting i år om pengene strekker til. Ifjor blåste eg alt vekk på flatskjerm :clap: Så tilslutt et frekt vinterbilde med en relativt lav bil på snøføre :) MotorForum ringte for 1 time siden og fortalte at det var bare å hente nye panseret, grillen og fangeren Ble heller ingen økt egenandel av en eller annen grunn tiltross for at eg har kjørt mye mer en 12.000,- i året. Så etter over et års venting så blir bilen omsider strøken igjen Henter delene på fredag når forskuddet mitt + feriepengene kommer Endret April 22, 2010 av Thomas S Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg