Gå til innhold

Thomas S: Mitsubishi Galant G8 Sport

Ranger emnet


Thomas S

Anbefalte innlegg

Har lest gjennom hele tråden nå, og må si du har fått gjort en del med den i forhold til originalt! :respect

 

Eneste jeg ville gjort annerledes er litt mindre soting på lyktene, og antakeligvis andre felger, typ vanlig alufarge.

 

Stå på ;)

'97 BMW 523i

[x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v

[x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v

[x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2)

[x]'88 Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lest gjennom hele tråden nå, og må si du har fått gjort en del med den i forhold til originalt! :respect

 

Eneste jeg ville gjort annerledes er litt mindre soting på lyktene, og antakeligvis andre felger, typ vanlig alufarge.

 

Stå på ;)

 

Synd for deg at eg bare eeeeelsker svarte felger på svart bil :ass: :P Ihvertfall nå som svarte felger med polert kant ikke er på moten lengre hehe

 

Har lyst på en medium stor plakat av bilen men klarer ikke å bestemme meg for hvilket bilde eg skal bruke...

 

bf4678b7.jpg

 

7136dfea.jpg

 

79546fc3.jpg

6e19d801.jpg

 

Hvilket utav disse skal eg velge?? ^^

 

Planen er å ha bilder av bilen før kræsjen i vinter og en ny plakat når bilen er ferdig lakkert til neste vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel bra med at bildene er så mørke, slik den fronten egentlig ser ut:thumb

 

Ja fangeren ser helt forjævlig ut på kort avstand pga Bilremas hobbylakk og ene sprekken. Satser på at fangeren er i orden etter vinter :)

 

Har forresten fått ny og riktig grill igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei!

 

Behold de du har, Thomas S :D

 

Liker de slik de er no ja. Hadde hviteblinkers på original lyktene, men VR-4 lyktene som er vaskeekte JDM lykter skal beholdes slik de er utenom bytte av reflektor pga lyktene er laget for RHD biler ;)

 

Jan Einar: Har vært på kun en vårmønstring og det var i forfjord. Klarte ikke å rette opp bilen i tide til i år :( Kjørte med en hvit Avance i år som er en kompis sin i år. Er treffansvarlig i Mitsu Klubben så eg dukker opp på Vårmønstringen både med og uten bil :P

Men til neste år kommer en forhåpenligvis nylakkert bil med VR-4 eyelids, mørke ruter og ny grill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 months later...

alarm92: Takk takk :) Håper å få den strøken igjen ASAP! Har kjørt med krøllet bil i over et år nå!

 

Stund siden sist oppdatering men siden ifjor er bilen smelt på nytt så nye panseret ble krøllet IGJEN. Fangeren sine gamle skader kom fram igjen og grillen knust.

Denne gang er forsikring i orden så sitter bare å venter på ny fanger, ny (og riktig) grill og nytt panser. Retter det gamle for en billig peng og selger det til en kompis :)

Var kun panseret som var lakkert mens fanger og grill sku eg vente med til vintern var over før eg gjorde noe.

Så til neste vinter blir gamle fangeren brukt til brøyteplog. Bilen er skamlav når små 15" vinterhjul er på og det går mye utover fangeren.

 

Her er forresten noen dårlige bilder av skaden :P

DSC00175.jpg

DSC00176.jpg

DSC00177.jpg

DSC00180.jpg

 

Spurte om den kunne lakkere den røde Mitsu logoen på grillen svart i tillegg. Det var ingen problem. Men for å tette igjen hullene i fangeren hvor lyktespylerene egentlig skal sitte kommer det pristillegg :( Tar det selv til vintern.

 

Håper å få alle delene slik at eg endelig kan tørre å stille ut på vårmønstringen med klubben i år :)

 

Ellers så holder eg på med litt småplukk av slitedeler:

- Nett skiftet bremser/kalippere bak

- Skal hive på nye bremsesko til håndbrekk bak

- Skifte dynamo/servo reim etter damen badet de med frostvæske :lol:

- Få byttet drivknuten på venstre side foran slik at eg kan dra utpå Eikås igjen :)

 

Planer om bilen som kommer litt før sommeren:

- Dobbel DIN spiller fra Pioneer med DVD og kansje navigasjon

- Ny monoblokk til subb etter den gamle fant ut at fukt er ikke dens beste venn

- Håper på soting i år om pengene strekker til. Ifjor blåste eg alt vekk på flatskjerm :clap:

 

Så tilslutt et frekt vinterbilde med en relativt lav bil på snøføre :)

19752_437331460371_857545371_11029122_6439592_n.jpg

 

MotorForum ringte for 1 time siden og fortalte at det var bare å hente nye panseret, grillen og fangeren

Ble heller ingen økt egenandel av en eller annen grunn tiltross for at eg har kjørt mye mer en 12.000,- i året.

Så etter over et års venting så blir bilen omsider strøken igjen

Henter delene på fredag når forskuddet mitt + feriepengene kommer

Endret av Thomas S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår