Spax Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Jeg elsker den "nye" Galant fronten, virker veldig sint på en måte. Felgene var sinsykt kule, gratulere. btw, du burde viske ut skiltnummrene på de 2 øverste bilene også hvis du ikke vil vise de ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 En stund siden eg kjøpte de men takk skal du ha fordet :) Er ikke så nøye med skiltnumrene ;) De med skiltnumre er det jeg selv som har tatt ;) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Nye LED parklyspærer: Bilen ble vasket så det var på tide med noen bilder på dagtid siden eg bare har mobilkamera. Vanskelig å få fram på kamera kordan det ble med nye grøftissene :x Grøffitsene er blitt sotet hos billakkerer, minuset er at lyset blir litt gulaktig Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 må du bare få deg xenon nå så Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Må nok bli xenon i grøfftisene slik at det blir hvitere lys igjen slik som eg hadde før ;) Grunnet unge på gang blir coilovers og turbobygging sotte på hyllen :( Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Har noen ferske updates nå, har mottat et sett med K-Sport coilovers no og det er montert no :D Så sist på skal delvis ignoreres :P Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Ikke så aktivt her inne men poster fordetom :P Bergen Gatebil Klubb tok noen bilder av bilen no når den nærmer seg ferdig, mangler kun vinge, soting på bakruter, VR4 frontlykter med eyelids og skjermbreddere. Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Pen bil, men du må space ut hjula dine så de kommer skikkelig ut i buen:pimp Hvor fikk du tak i coiloversa hen? Og hva er det som er så Jdm med den egentlig? Eller bruker du det i tråd tittelen bare fordi ordet er "tøft";) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 JDM fordi denne er prikk lik JDM modellen bortsett fra motor og drivverk ;) Kommer VR-4 lykter, skjermbreddere og vinge som kommer i fra JDM modellen ;) Den er altså inspirert av JDM stilen, altså ikke de største felgene og satser mer på kjøreegenskaper en størts mulig felger :P Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Vingen er mottat og pakket opp! Negative tanker: - Ledningen er bare stappet inn i vingen - Ledningene er stappet inn på motsatt side en kor hullet er på vingen - Den er ikke lik den originale VR-4 vingen, bremselyset er helt på tuppen - Bremselyset er ikke helt tilpasset vingen, glipe på begge sider og stikker litt ut forbi vingen Postive tanker: - Passformen på selve vingen er kjempebra og helt fri for skader - Ser sinnsyk bra ut - Billig i forhold til den originale VR-4 vingen til nesten 8000kr Nett lagt på et lag med klarlakk så venter til det tørker før eg setter igang med selve sotingen. Bremselys ferdig og ledning endelig trukket gjennom vingen. Slet veeeeldig med å trekke den ledningen :| Steg 1 sotingen: Steg 2 klarlakk: Venter bare på lakk å slikt no :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Satan så grom! Jeg digger måten du lager en "clean" kjerre på:) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Takk takk :D Kjekt med kommentarer avogtil ;) Blir nok litt klistremerker og av Mitsu logoen på vingen men det blir i svart for å fortsette med det "cleane" ;) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Nå er forsikringen ordnet og bilens skader blir dekket av Gjensidige uten bonustap og faktura :D Etter det blir vingen montert og nytt bremselys koblet opp. Etter det gjenstår det 4 stykk nye Toyo T1-R dekk, hjulstilling og bygging av anlegg for å få litt større bagasjerom før sommeren! Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Jeg er sikker på jeg så deg i dag, smelte hodet i bussvinduet fordi jeg snudde meg så raskt :P Rålekker bil! Du og dama som var på tur eller? Ca klokken ti over halv 7, i rundkjøringen utenfor Gullgruven. Hvis du så en guttunge som glodde ut bussvinduet, på vei mot Åsane VG, så var det meg :) Siter - 94 Mazda 626 2.5 V6 - 95 Mazda 626 2.5 V6, Delebil [X]96 Mazda 323F 1.8 Muligens KL-ZE i fremtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg