TommyTott Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Noen som veit om det finnes Fake Dump Veniler?? Silk at jeg får "pshhh" lyden uten å ha turbo. Veit, det er Harry, men hadde vært kult å hatt. Hvor kan jeg få tak i en slik eventuelt. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 fant det på en japansk side en gang... Sikkert noen her som husker det.. prøv SEARCH knappen... Den kosta 2500 og var bare et elektronisk kompressor horn som fikk strøm når når du slapp opp gassen.. veldig teit og veldig harry.... da kjøper du deg heller en turbomotor... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 sjekk denne...... http://www.sunamiturbo.com/sunamiturbo.html eller.... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=18868&highlight=dump Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 her er et kit Personlig ville jeg helle laget en cd med turbo lyd på Så heller time kjøringen til cd'n. Mye billere! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 faen så dyrt for 2 horn, og en datachip med en ppppttiisshh lyd på... skal klare å lage noe sånt selv altså... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Fy faen så jævlig tragisk du er... kjøp deg en turbo bil, og stapp på en dump.. fake dump... fy faen, det er de tristeste greiene jeg har hørt om på mange dager.. Vilhelm Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by TommyTott Noen som veit om det finnes Fake Dump Veniler?? Silk at jeg får "pshhh" lyden uten å ha turbo. Veit, det er Harry, men hadde vært kult å hatt. Hvor kan jeg få tak i en slik eventuelt. haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethyss Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Da hadde jeg heller tatt beina fatt og laget pfffttsshhhh lydene med kjeften :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest doctor s Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Hva med flamer-kit, neonlys og fake nos flasker da? kjører du rundt og drømmer eller?! Husk den sexuelle lavalder er 16 år. Ikke la deg friste av de 13år gamle jentene som snur seg etter fake-dumpen din..... fy faan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Jeg kjørte etter en bil i går som hadde LYS INNI EKSOSPOTTA..... Hva i he..... skal det være godt for??? Når kommer falske "turbo-glimt" (flammer??) Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Ptrooo, Roooolig! Slapp av da folkens! Hvis han vil ha en fake dump må vel ha få lov til det! Trenger ikke slenge med leppa hvis dere ikke har noe smart å si! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg