pinjongen Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Grunnet at bilen min kokte ble det fyllt reint vann på den.. det ble selvfølgelig glemt av, og nå står den med is på radiatoren og sikkert i motoren og... tenkte litt på vannpumpa hvis jeg starter den.. noen idè på åssen jeg kan få dette til å smelte, og jeg har ikke noen plass og sette den der det er varme.... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 byggvarmer er vel smart... om du prøver å starte den så går det jamt til helvete. Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 sett på ei varmevifte nedi motorom og sett på eventuell motorvarmer viss du har. taapp av vannet og fyll på glykolmix av 50/50 glykol og vann. mens du tiner motoren se etter lekasjer da muligens isen kan ha blåst frostplugger readiator osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Tåpelig, men ikke umulig og ikke minst gratis forslag: Lag et DIGERT bål, fyr på til du har masse fine glør. Hiv så på masse steiner, ikke større enn at du får dem inn under fronten på bilen senere. Etter en times tid er det bare å dra på seg asbesthanskene å fylle opp så godt som mulig under fronten. Tetter du for grillen, bør det bli RIMELIG varmt nedi der :D:D En hvis grad av forsiktighet bør utøves... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasj Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 fy faan du er lur du!:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg