Gå til innhold

Chrysler Stratus - erfaringer og råd?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Manuellkassene på stratus er heller ikke bra... Ellers er kamsensoren i toppen også en kilde til oljelekkasje. Varmeapparatet er heller ikke allverden, og det eletriske kan være kranglete. Forøvrig er det en grei bil å kjøre, og man kan være heldig å finne et fint eksemplar som gir mye bil for pengene. Utgaven med v6 har jeg ingen erfaring med.

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Skjønner ikke hvorfor dere hakker på automatkassa....?!

Jeg har hatt en -96 Stratus 2,5 nå i 10 år og den runder snart 300.000 km... Aldri hatt annet enn bytte av vanlige slitedeler og servicer! Alt fungerer perfekt som det skal. Ja, den bruker sikkert mere suppe enn andre biler, men kjørekomforten veier opp for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere hakker på automatkassa....?!

Jeg har hatt en -96 Stratus 2,5 nå i 10 år og den runder snart 300.000 km... Aldri hatt annet enn bytte av vanlige slitedeler og servicer! Alt fungerer perfekt som det skal. Ja, den bruker sikkert mere suppe enn andre biler, men kjørekomforten veier opp for det.

 

helt enig.. den vi har har bare gått 95000. var på eu kontroll hær om dagen. ikke en eneste annmerkning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt fra en mekaniker med mange års erfaring at Stratus'n er bare en drittbil i seg selv' date=' og måtte aldri finne på å kjøpe... Og spesielt pen er de jo ikke heller da...[/quote']

 

Mange års erfaring med..? På meg virker det som om Stratus eiere er generelt veldig fornøyd med bilene sine. Dessuten tviler jeg sterkt på at det er mer problemer her enn med f.eks Passat fra 97 og oppover.

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har hatt Chrysler Stratus i over 2 år nå og har bytta deler fra A til Å. Men ellers er det en kjempekjekk bil, pass på rust mellom bakdøra og hjulbuen, har fått det på begge sider. Og har hatt problemer med att kalliperen henger seg opp på skiva så det blir grisevarmt. skal man kjøpe stratus så se om det er bytta mye deler på den, det er possitivt. ellers ender du opp med skjegget godt planta. Når bilen krabber oppover åra begynner ting å si ifra att nå er det slutt, bytt meg! Jeg har bytta plenti med deler. har du dårlig råd ikke kjøp stratus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Kjekk tråd! vurderer stratus selv=)

 

kan ikke gå rundt å høre på div mekanikere som gir deg mening om hva DE synes om bilen, samma som å la kjerringa gå å kjøpe bil:P

 

jeg personlig synes det er tøffe biler, ser veldig `nye` ut for alderen sånn utseende messig, og igrunn vill jeg tro at man får mye bil for pengene om du er sikker på at bilen er i tipp/topp stand, gjerne en naftest:)

 

Men som folk har nevnt, mye som går igjen i mange andre biler, så hvis man skal ha seg en bil som det aldri skjer noe med, så hadde jeg gått for merce 123 diesel;)

 

Kjøp stratus, kjøp felger og senk..DA har man bil=)

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår