killerFly Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Er det bolt on? Må man borre om på døren der? Eller får man sånne adapterplater der? Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 De fleste nettbutikker som selger slike jølli-speil har adapterplater, så det burde ikke være noe problem å montere. EDIT: Merk! Du må ha '88-dører for å bruke M3-speil. Tenkte bare jeg skulle nevne det, ikke alle som tenker på det ;) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 så det går ikke i d hele tatt på 90 dører?? har lite lyst å ha speilet mitt på døra som jeg har no.. Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Det funker på alle dørene som har speilet helt framme, altså fra '88-> men det funker ikke på dørene som har speilet montert på døren, altså <-'88... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 såkalte '90-dører kom egentlig i '88, hvorfor de "blandes sammen" vet jeg ikke. Men det går med andre ord fint på dine dører jo som Mspeed sier. Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 "Heter" da virkelig '88-dører og '90-fangere.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 M3-speil på Golf var kult......men det er 10 år siden Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 M3-speil på Golf var kult......men det er 10 år siden Smak og behag, la nå gutten bruke m3 speil visst han vil.... Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Smak og behag, la nå gutten bruke m3 speil visst han vil.... Har han gjort noe annet enn å si fakta? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Enig med Polo Classic. Jeg tror forresten at det er ekstremt vanskelig å montere M3-speil på noe annet enn BMW. En kompis av meg fortalte at søstra til kusina hans prøvde, det endte med at bilen ble vraket. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Enig med Polo Classic. Jeg tror forresten at det er ekstremt vanskelig å montere M3-speil på noe annet enn BMW. En kompis av meg fortalte at søstra til kusina hans prøvde, det endte med at bilen ble vraket. hva som er vanskelig med det da? er jo bare 3 skruer på hvert speil. bolt on Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 hvasom er vanskelig med det da? er jo bare 3 skruer på hvert speil. bolt on http://no.wikipedia.org/wiki/Sarkasme Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Spørsmålet var svart på etter 4. post så hva er meningen med alle dem andre bullsjit poster ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Finnes jo ganske mye bedre der ute enn M3. 88- dører er jo jo et must da Hva er feil med disse? Ville valgt hvem som helst av disse her før denne Bildene er hentet fra inspirasjonstråden min (som snart burde oppdateres igjen) Men hvem trenger vel speil Her en liten quote fra samme tråd Ikke for å hijacke tråden, men jeg skjønner deg. På en annen side er det litt selvkritikk inni bildet.Runde former, les M3 speil og RS fanger, passer ikke inn på den ellers så firkantede Mk II. Det mener jeg, og sikkert mange andre ikke-RS/M3 folk også. De som ikke vet hvorfor de sier det, men bare mener at M3 og RS er "ut", kan gå og legge seg. Rundt passer ikke på firkantet, det er nå min mening. Man kan gjøre mye nytt på Mk II uten å måtte ty til JOM/Autospar/NBS deler av dårlig kvalitet. Westmoreland og 90-fangere? Store speil, Rallye-front og små kromfangere på blå bil? Ting som ikke folk tør å gjøre, men som i mine øyne fungerer, spesielt fordi alt er OEM VW. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 finest er det Uten speil ... MEEEN vi bor i norge dont forget =( personlig kjører jeg F1 speil pga hakke sett noen på golf enda =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg