turn-in Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Jeg har en Golf med automatgir. Jeg hadde den på verksted i dag og fikk renset girkassen og skiftet olje. Etter dette brukte reversen lang tid på å gå i, og til slutt fungerte ikke revers i det hele tatt. Hvorfor evt. hva kan gjøres med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frangran Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hei Er du sikker på at ikke verkstedet har vært borti overføringa fra girvelgeren til kassa? Kan hende at hendelen ikke går helt over. Ellers kan det jo hende de har hatt på for lite olje... Sjekk dette først kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Dette er da ingenting å tenke på..Dra bare dit hvor de har gjort dette oljeskiftet! Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Hvis automatkassa begynner å bli dårlig, er det nesten alltid reversen som klikker først... kan være et tegn på at kassa sier takk for seg Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Eller et tegn på lite olje evt. dårlig arbeidstrykk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Hvis automatkassa begynner å bli dårlig, er det nesten alltid reversen som klikker først... kan være et tegn på at kassa sier takk for seg Det stemte det. Ikke akkurat noen gladmelding å få, og nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Jeg har funnet en automatkasse hos en hugger som har gått 70K. Det er en sjangs for at den er i orden ettersom oljeskiftintervallet er 60K på disse kassene. Det blir også minst arbeidspenger å sette i en annen automatkasse. Men jeg har lite kjennskap til automatkasser så jeg er litt usikker allikevel. Alternativet er å bygge om til manuell, men dette blir jo en del timers arbeid å betale for. Dessuten har visst synkringene en tendens til å bli slitt på Golf kassene, og da blir det enda mere rep. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg