freetexx Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 hallo, har lenge tenkt på fk motor i min 240. men har nå begynt og smake litt på og overhale min b230f, nye stempler,råder osv altså en ordentlig turbokonvertering! mye ca vil dette koste??, tenker en 250hk! men muligheter for mer siden! kan jeg bruke innsuget jeg har fra før? nå tenker jeg pris på dela, uten selve turboen! er dette en veldig vanskelig jobb? hva må gjøres? mvh Tor Even planene er og kjøre datasprut etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Er motoren nyere enn 88, så har du jo fk innmat da, bortestt fra stempla.. å til den effekten kan du bare dreie ned di du har:) Ikke vanskelig i heletatt. har gjort dette selv Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freetexx Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 er seriøst min b230f 1993 mod lik fk? untatt underspyling og stempla? så hvis jeg bytter til smidde stempler skal motoren klare 350? hvertfall fint 300hk? med turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 er seriøst min b230f 1993 mod lik fk? untatt underspyling og stempla? så hvis jeg bytter til smidde stempler skal motoren klare 350? hvertfall fint 300hk? med turbo Jepp helt likt. 93mod, lurer på om ikke du har underspyling også da? Ja 300hk holder nok det. Hadde sikkert gått greit med dreide org stempler også:P Men kommer jo ann på åssen topp, kam, turbo osv du skal bruke da! Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Råder byttes før stempler :) men en god topp er viktig. Kan hente mye hk her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Du har underspyling ja. Er ikke sånn veldig mye jobb å bygge turbomotor ut av en F motor da, dreie ned stempla, få tak i turbo og manifoil fra ft/fk og hjernen fra ft/fk og lodde inn formotstand til dysene. Det var vel det!? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 http://turbobricks.com/mods.php?content=art0024 Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 http://turbobricks.com/mods.php?content=art0024 Hehe.. Jeg ser deg og høyner med: http://turbobricks.com/feature.php?content=spring_07 Satt og tenkte på den der siden jeg leste den her om dagen. :popcorn Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.