ol'skool'opel Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Var å kikka på clas ohlson sine sider. Fant denne, ser ut så ein støvsuger med lakksprøyte hehe... nåken så har prøvd? står den gir 1900l/min men trykket blir vel for lågt? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=22620873 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ol'skool'opel Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Fikk nesten lyst til å prøve:P hehe, sko hatt standard hurtigkobling og luftmengdejustering viss ikkje den har det:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Så litt kjekt ut det der da,men tviler kansje på at trykket ikke blir høyt nok,selv om det står at den leverer 1900L/min. Noe som er sykt? bruker man ikke ca 500L/min på billakkering da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bartekos Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Dette så spennende ut, som et greit alternativ til en russebil feks. Noen som har noen erfaringer eller synspunkter om denne dingsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Detta har overhode ingenting med lakking på bil å gjøre... Detta er utstyr til å lakke vegger, tak, båter og anna uvant grovarbed... Funker jo på en russebil med 20 lag fra før av med rød låvemaling, men til den gode opelen din??? NOT:! Lakking koster...:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Detta har overhode ingenting med lakking på bil å gjøre... Detta er utstyr til å lakke vegger, tak, båter og anna uvant grovarbed... Funker jo på en russebil med 20 lag fra før av med rød låvemaling, men til den gode opelen din??? NOT:! Lakking koster...:D Og hadde en vært til lakkering av bil hadde det uansett vært noe jalla. Hadde garantert ikke blitt et fint resultat. :P Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg