Raggarn Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med originale 2,8litern min for å fån litt hissigere, som mange veit er 2,8liter gassern litt lat... har tenkt litt på turbo, men må kødde så mye... bruker tross alt bilen til daglig... Hadde vært greit med noen svar... Siter Samma faen bare det er lavt, jeg kjører black&decker senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 hvofor ikke gasser turbo da? er ikke så vanskelig. eneste tennings bank som kan bli litt en utfordring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 kjøp deg en hest,dem er vel sprekere enn en bensinslukende lat granada Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada18 Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Hei, du kan ha på kvassere cam og porte toppen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 kjøp deg en boks med startgass og teip den fast i girstanga med en slange til forgasseren og trykk på denne kver gang du skal starte og du synest den blir døll ;) fungerer også veldig godt når du går bensintom nokke som ikkje er uvanlig med en granada Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Få deg 2 2.3-topper, port de, en kam og en større gasser og kjør kun 98 oktan. 2.8 gasseren min var alt annet enn lat den. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 kjøp deg en hest,dem er vel sprekere enn en bensinslukende lat granada Er vel bare du som liker å knulle hester her på forumet tror jeg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Har selv og har hatt mange freske 2.8 gassere. En original gåra freskt den og om den er i god stand og riktig justert. Riktig tenning er et møste. Utrolig å det hjelper! Men kam, porta topper, evt større ventiler, dreie av svinghjulet og en annen gasser gjør sitt. Også får du på en 4.11:1 bakaksel, så skal du se den gjør piruetter på 3.a så det griner. Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 med 3.45:1 er det iallefall ikke mange pirutter på 3., men 1. og 2. derimot.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jabirkeland Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Viktig at forgasseren er riktig innstilt Siter 74" VW Boble 1303s - Prosjekt en eller annen moped i ca 9 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec16 Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 vil du ha friskere motor er det bare å sette inn en v8 smallblock. Det tror jeg på sikt vil gi mest for pengene du legger i det.Mye fint i crate motorer på 300-350 hk. til forholdsvis lave priser. http://www.summitracing.com Rock on!!!:sombrero: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg