Gå til innhold

Mitsubishi Colt 1.3 :P


axelh

Anbefalte innlegg

Forklar meg gjerne hvorfor du vil ha større motor...

Du er 16 år.Enda minst 2 år til du lovlig kan kjøre denne bilen selv.

Denne bilen gjør med 1,3liter MINST 140 km/t

Dette bør da holde for en som IKKE kan håndtere en bil enda.

 

Syns alle tenker for stort,alt skal være så stort,gildt,fett,neon og Nåzz i hue og rævva. Masse hk og dumpventiler.:race

Dette er førstebilen din... Den kommer til og bli kræsja uansett.

 

Legg lista mye lavere.

 

Dette er mine meninger...

Anders

 

Word

De går iallefall 170 på nåla, mulig mer også. 0-100 på 12,5 (fabrikktall) er jo ikke kjempegøy, men hvis du påkoster den litt i understell finner du fort ut at motor ikke er alt.

Eventuelt har jeg et lystgasskit 25-100hk som jeg kjøpte til min, det ble aldri montert. PM meg om du trenger, ryker BILLIG (ubrukt)

Men det er neppe noen god ide med mer enn 25hk på colten..

 

Kan ellers anbefale EBC greenstuff bremseklosser til colten, originalklosser går varme for et godt ord! Og støver noe helt tåpelig under hard kjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil tippe at en god gammeldags (eller heller en nymoderne, riktignok, men ja) turbodrevet 4G63 med MIVEC for eksempel er langt mer trimbar enn noen Volvo :)

Men, hvor enkelt (eller billig) er det å få tak i dette? Ikke veldig.

 

Må da gå an å finne noe fra Hyundai Elantra, Mitsubishi Galant eller Lancer på 1.8 eller 2.0 liter som passer oppi?

 

 

Eirik

 

Pris har jo litt å si også....Men selv tror jeg at jeg hadde latt org motoren bli..

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris har jo litt å si også....Men selv tror jeg at jeg hadde latt org motoren bli..

 

Det fra min side var bare litt kverulering da :)

Tror original motor og et åpent filter gjør nytta si i første omgang :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fra min side var bare litt kverulering da :)

Tror original motor og et åpent filter gjør nytta si i første omgang :)

 

 

Eirik

 

 

 

hehe....oki:) jeg ville nå ikke hatt noen av delene jeg da:worshipbm:

 

 

 

Meeen, nok OT.. Er det ikke åpent luftfilter på denne da? Mener det har stått det på iallefall..

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis bilen skal lakkeres går jeg hele veien med bodykit også. Har sett litt på dette:

 

http://www.mtsautopart.no/_shop/product_info.php?cPath=63_2180_2184_2193&products_id=5923

 

Axel

 

Jeg må virkelig fraråde deg MTS Autopart. Useriøse folk som tar seg godt betalt lenge før jobben er gjort og varene kommer på lager. vet om han ene som jobber der. Ikke bra firma =/

 

//J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var setene klare og jeg er utrolig fornøyd med resultatet!

Lar bildene tale for seg:

DSC00242.jpg

DSC00243.jpg

DSC00244.jpg

 

Fikk også litt av dashbordet trukket om, men vet ikke hva jeg skal gjøre med airbagen som skal i midten av denne. De sier at det ikke er lov å trekke om en airbag:(

DSC00245.jpg

 

Og sist, men ikke minst, pedalen jeg fikk i posten i dag:)

DSC00246.jpg

 

Videre skal resten av dashbordet lakkeres svart, dørene skal støpes, nytt ratt++++

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så veldig bra ut...

Er det kun det gule som er trukket opp? Eller er det alt.Isåfall må du ha fått en bra pris :)

 

Alt er trukket opp inkludert hodestøtter og dashbordet:) Fikk en utrolig bra pris ja:) Først ville han ha 20000, men jeg fikk han gnske langt ned:)

 

 

Har sett den før ja og den er jo ganske fet. Går kanskje for den:)

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår