axelh Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Må ærligt talt si at det rattet var fælt, sorry men det er nokk de fleste enige i :( Kjøp deg ett alcantara rallye ratt ellerno, hadde blitt kulere syntes jeg =) Men liker resten av prosjektet, stå på! Hehe, bra med litt kritikk og:) Får se hvordan det ser ut i bilen:) Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Da var rattet ankommet:) Mangler bare boss og så kan det prøves i bilen:) Får se hvordan det blir, men så langt syns jeg det ser bra ut:) Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Tenker det blir fett jeg, med tanke på resten av interiøret ditt! Stå på! Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Tenker det blir fett jeg, med tanke på resten av interiøret ditt! Stå på! Takk skal du ha:) Håper det blir fett jeg og:) Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Enig ;)Kommer til å passe bra inn ;) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Totus Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Fett at du har gitt gamle bilen min et nytt preg:) men for å være ærlig så passet det isje helt med gult og svart på setene når selve bilen er sølvfarget ;) Min bil e det ingen fremgang med:( der e det bare reparasjoner:P måtte kjøpe ny girkasse. så der var jo 15000,- ute av verden:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Fett at du har gitt gamle bilen min et nytt preg:) men for å være ærlig så passet det isje helt med gult og svart på setene når selve bilen er sølvfarget ;) Min bil e det ingen fremgang med:( der e det bare reparasjoner:P måtte kjøpe ny girkasse. så der var jo 15000,- ute av verden:P Heisann:) Som nevnt tidligere er lakkering planlagt så lenge budsjettet holder:) Synd det med girkassen altså:( Men det må man jo forvente med en brukt bil. Sånn som demperene som måtte byttes ut på colten. Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Totus Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Det e helt riktig det, sann e bruktbil livet, det e en risk man må ta:) men det e jo billigere enn å kjøpe flett ny bil hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Det e helt riktig det, sann e bruktbil livet, det e en risk man må ta:) men det e jo billigere enn å kjøpe flett ny bil hehe Hehe, ja det er sant:) Kommer jo aldri opp i sånne summer uansett. Eller noen gjør vel kanskje det:P Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 UPDATE! Har vært utrolig opptatt med skole, jobb osv i det siste, men nå skal jeg jobbe mer effektivt;) I dag Fjernet jeg bakfangeren og begynte på frontfangeren, men den var et helvete! Mildt sagt! Skal få kjøpt jekker så jeg kan løfte bilen og få litt mer oversikt:) Har kjøper på fangerene og nytt styling kit er bestilt;) Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Da var bodykit bestilt:) TUSEN TAKK TIL GEIR SOM FIKSET BRA PRIS PÅ STYLING! Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Da var bodykit bestilt:) TUSEN TAKK TIL GEIR SOM FIKSET BRA PRIS PÅ STYLING! Axel ingen årsak det ;) bare si vis du vt flere som ska ha :D Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Update! Da var fronten av:D Rattnav og denne er bestilt;) Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 UPDATE! Har kjøper på fangerene og nytt styling kit er bestilt;) Axel da va bodykitet dit i drammen ;) ei ukers levringstid fra tyskland e ikke værst det :) legg no ut bilda så fort som mulig :D like artig å prate med tyske lastebil sjåføra hver gang:P Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Bra jobb da,du lærer mye av å skru sjøl på bil da.og synes det ratte hva litt stili og trur det bir og passe godt inn siden du har fått trekt om interiøert ditt til svart og gult, men lurer litt på kordan lakk planer du har for bilen da? rein gul eller svart? eller er dte noe planer om 2delt lakkering av biln da,bir sikkert bra når du får på stylinga da Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg