Gå til innhold

Gatebilfilmen 2007 - teaser

Ranger emnet


haukhe

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Regner med at alt av konstruktiv kritikk blir samlet sammen og lagt frem for hele filmstaben på vålertreffet til våren, så skal vi nok se at det blir mye bedre neste år! Jeg sier igjen, dette var et år med et helt nytt filmteam (med unntak av et par i inboard/outboard delen), så de har ikke erfaring i bøttevis enda! Men det kommer seg :)

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel oppsumere noen konstruktive forslag til neste gang hvertfall:

 

* Ikke film felgen/dørhåndtaket/potta/døra på bilen, film heller hele bilen for da får man litt mer inntykk av det er som egentlig skjer

 

* For all del, ikke kjør på med gatebil-logo hvert 5. minutt, det ble utrolig slitsomt å se på i lengden

 

* Og disse gatebiltaxi-turene kunne godt vært lenger, det ble liksom litt sånn: venstresving, høyresving, ferdig.. hadde vært bedre med litt mer filming inboard/outboard også..

 

* Det var ikke mangel på filming rundt campen, men det ble for mye fokus på fyll og tits. Det var sikkert endel heftige doninger som kunne vært filmet istede :)

 

* Drag-racinga.. hvor ble det egentlig av bilene, dama blei uinteressant etter 15 sekunder, samma gjelder også filmeffektene

 

* Generelt sett, film mere bilkjøring!

 

 

Dette var noen av irritasjonsmomentene underveis i filmen. I det store og det hele så var filmen bra satt sammen med ny vri, men det ble litt for mye av det ene og litt for lite av det andre :)

- '06 Toyota Avensis TTE

X '97 Audi A3 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at alt av konstruktiv kritikk blir samlet sammen og lagt frem for hele filmstaben på vålertreffet til våren, så skal vi nok se at det blir mye bedre neste år! Jeg sier igjen, dette var et år med et helt nytt filmteam (med unntak av et par i inboard/outboard delen), så de har ikke erfaring i bøttevis enda! Men det kommer seg :)

 

Dette er da ikke noen unnskyldning..

Skulle kanskje tenkt på det før de solgte filmen ut til full pris!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjener halv pris. Gatebil tjener vel nok penger som det er vel? Greit video produksjon koster men jeg ville tro Gatebil greier å tjene MYE spenn på treffene sine så dyrt som det har blitt for å bare komme inn. Og det med fyll og tits, helt enig. Med årene har det blitt mindre og mindre fokus på selve BILEN. Bilene blir mindre og mindre eksponert. Skjerpings!!

 

Nikko=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig viktig å få sagt sitt her ser jeg... så nå skal jeg si mitt:

 

I fjord var et jo sykt masse syting og klaging ifra sånne d***unger som ikke hadde noe konstruktivt å si. Eneste "konstruktive" som muligens kunne hentes ifra VM i syting var at filmen var "for treg" og langtråki. Nå er jo det tydelig vis rettet! Og om du kjører så rævva at du ikke fortjener en plass på noens TV, så ikke forvent at du kom med heller! (hvor logisk er ikke det?)

 

Herregud... skulle tro dere hadde brukt livs-sparepengene deres!

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Facebook-Gruppen

Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Festinga er utrolig moro når du er der, men det er helt FANTASTISK uinterresant å se på i ettertid. Det samme gjelder babe-biten.

Og hva med å ta for seg en bil av gangen istedenfor å lage musikkvideo?

Med tanke på alt som skjer på banen og alle de RÅ bygg som møter opp så burde de ha plenty stoff til å fylle flere interresante DVDer - hvert år - uten innleid pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår