hawkie Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 1. Ta den av, børst med stålbørste, sørg for at det hvertfall ikke er _der_ den dårlige kontakten er. 2. Har den virket før, eller er det gjort noe med den tidligere? 3. Toyota farnes? (bare et eks;) ) Fins mange merkeverksteder omkring. Lykke til! Siter If it's unsafe to race it, style it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Funnet ut noe? Jeg har troa på Defa-alarmen er skyld i det hele. Har en som er helt lik. Og defa er det mye tull med, så jeg skal koble fra den om ikke så lenge. Har gjort dette på flere,men ikke toyota, da har de fungert igjen hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locdog84 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Heisann, hadde akkurat samme problemet selv. Med meg var det dårlig kontakt Pga. eiret polsko. Skifta hele + polskoen og nå funker det. Den orginal var så og si eiret vekk, så ikke det før jeg plukka den helt av. Prøv og skift polskoene du :) Siter 86 Bmw 325i 96 Toyota Carina E 1.8 98 Audi A4 1.9Tdi [x] 86 Bmw 325i [x] 85 Audi 100 2.2E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg