noldeeus Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Heiloen! Jeg dumpet over denne bilen på finn.no nå, og det gikk opp for meg at dette måtte da være litt av en kjærre til en utrolig rimelig penge! 150 gamp i en bil som sikkert ikke, for alt jeg veit, veier mer enn 1000kg? Noen som har vært borti ein slik ei bil noken gong? Jeg ser for meg at den kanskje er litt tung i fronten og at kvalitetsmessig er bilen kanskje ikke så veldig mye å ha, men alt dette er selvfølgelig fordommer fordi jeg egentlig ikke har noe forhold til sitroner. Noen som har noe fornuftig å fortelle en som er ute etter en arti førstebil? Her er forresten annonsen; http://finn.no/finn/car/object?finnkode=8942375&sid=xz5eca5pj3f996685 Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
306GTI-6 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 LØP Å KJØP er min respons.. Men sjekk litt på http://www.peugeot-sport-club.no der sitter det mye kunnskap om disse bilene..Peugeot og Citroen er jo laget på samme samlebånd. Dette er en meget bra bil.. sitter som F... på veien og ha nesten perfekt vektfordeling. Siter Leder peugeot-sport-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars N Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Bare husk at zx'er begynner å dø rundt 160 000 km. Da begynner det meste av foringer og deler bli slitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
306GTI-6 Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Bare husk at zx'er begynner å dø rundt 160 000 km. Da begynner det meste av foringer og deler bli slitt! å dette baserer du på hva? så lenge de blir tatt vare på så "dør" de ikke pga km, de dør pga vanskjøtsel ;) Siter Leder peugeot-sport-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasWH Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Håper du kjøpte bilen. Jeg husker enda den dagen jeg så at den var Solgt. For det var dagen JEG ikke fikk kjøpt den! :p ZX er en utrolig god bil. Kjøreegenskapene er som i en Ferrari! ;) Nesten. Og med litt saft under panseret, får man faktisk en bra sportsbil til en rimelig penge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg