emilhetty Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Lurer litt på å kjøpe truetrac fra statene nå. Men så lurer jeg på det med moms, frakt og toll da. Lurte på å kjøpe den her: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1∂=DTL%2D912A585&N=700+115&autoview=sku Den kommer på 2030kr, nå som dollarn ligger på 5,4. Men hvor mye kommer den på før jeg har den hjemme hos meg? Og hvor lang tid tar det? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 totalen blir 2030+ frakt + 25% moms. jeg er forresten med på å kjøpe en, så da sparer man frakt. hvordan vet man at denne passer i volvo 1031 aksel, kunne ikke se at det stod noe om det på siden. Jo flere som er med å kjøpe, desto billigere blir det Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 passer i 1031 ja :) Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 passer i 1031 ja :) men hvordan vet dere det? Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 27 spline for Jeep REAR axle tror jeg, er 90 tråder om det her fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 har med avstander i forhold til kronhjul og pinjong hvertfall:) muligens også splines'en som oeb sier.. Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarhetty Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 men dette er ikke lamellsperre hvis det var det du var på jakt etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Jeg kan sjekke priser om folk er SERIØST interesserte. Kan være jeg kan spare dere noen hundre kr.. Idèelle er å ta 2-3 i slengen, da kan jeg sikkert ordne noen % rabatt. Jeg vil isåfall ta de inn fra Reiderracing og frakten havner vel på ca. 110-150$ et sted for en truetrac, sikkert noe avslag ved sending av to.. dvs. to kan limes sammen og sendes samlet, men da går selvsagt frakten også noe opp.. Om jeg skal ta inn for noen, så må jeg ha forskuddsbeløp på (truetrac x antall + frakt) * 1.25 + 190 + x antall smartpost + noen hamburgere Jeg sier "Noen hamburgere", så jeg vet jeg ikke taper på det. Jeg må jo tross alt ordne en del, ringe til usa+++, samt jeg vil jo ha risikoen med valutasvingning. Anyhow.. Jeg gjør det isåfall ikke for å tjene noe big cash på det og jeg sitter i beste fall igjen med et par hundre kr, mot de mange tusen man da kan spare mot å kjøpe truetrac hos forhandler i Norge. Til gjengjeld vil dere da ta riskioen og måtte eventuellt reklamere direkte til forhandleren i USA. Skal dog. sies at kvalitetsinntrykket mitt av truetrac er at det er det beste "mannen i gaten" kan få tak i, for beskjedne summer! Anyhow.. Ja.. Jeg sjekker ikke priser før folk er seriøse, da priser, fraktkostnader, etc. kan plutselig endre seg, så jeg må nesten basere det på tilbudet jeg får "der og da". Jeg har kjøpt en del fra reiderracing, så jeg vet noe rabatt vil jeg iallefall få. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 detroit locker = truetrack??? Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 detroit locker = truetrack??? Nei. Detroit locker og detroit Truetrac er ikkje det samme. Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevrin Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Er to å velge i mellom på summitracing. Noen som kan bekrefte med sikkerhet hvem av disse som passer med 3.31 utveksling i 1031aksel. På den ene står det jo at den passer kun med 3.73 og nummerisk høyere. Stemmer det??? DTL-912A585 $375.95 Brand: Detroit Locker Product Line: Eaton Detroit Truetrac Differentials Part Type: Differential Carriers Aftermarket Carrier Style: Detroit Truetrac Cover Bolts: 10 Axle Shaft Spline Quantity: 27 Manufacturer of Axle: Dana Carrier Material: Steel Quantity: Sold individually. Notes: Recommended for 3.73 ratio ring gear and numerically higher. Differential, Eaton Detroit Truetrac, 27-Spline, Dana 30, Each ELLER DTL-912A588 $479.95 Brand: Detroit Locker Product Line: Eaton Detroit Truetrac Differentials Part Type: Differential Carriers Aftermarket Carrier Style: Detroit locker Cover Bolts: 10 Carrier Series: 3 Axle Shaft Spline Quantity: 27 Manufacturer of Axle: Dana Carrier Material: Steel Quantity: Sold individually. Differential, Eaton Detroit Truetrac, 27-Spline, Dana 30 10-Bolt, Volvo, Each Siter 87 240Turbo. lyst på 350hk. 99 Vectra B 1,6 16v Stv. R.I.P 99 Vectra B 2,0 16v CD stv. old volvos never die, they only go faster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Dabutcher: Jeg er seriøst intressert, Men jeg må vite noen priser, Så jeg veit hvor mye det kommer på. Kan du sette opp ei prisliste på det? Med alt som blir av priser. Men passer speedoringen min over på truetrac`n Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 samme som over: Merke/fabrikat:detroit locker og denne diffen/typen/utgaven heter for truetrack. så man kan heller ikke si at detroit locker og truetrack ikke er det samme. Med andre ord,det er detroit locker som lager truetrack. Men kikker man på reiderracing,så er det ikke samme varene. Brand: Detroit Locker Product Line: Eaton Detroit Truetrac Differentials Part Type: Differential Carriers Aftermarket Carrier Style: Detroit locker Cover Bolts: 10 Carrier Series: 3 Axle Shaft Spline Quantity: 27 Manufacturer of Axle: Dana Carrier Material: Steel Quantity: Sold individually. Differential, Eaton Detroit Truetrac, 27-Spline, Dana 30 10-Bolt, Volvo, Each Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 truetrac er uansett jæææævlig sjef å kjøre med! koster lite å ingenting, og er absolutt en god investering! jeg velger å plassere truetrecen min på samme nisjen som kulelagerturbo'n;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hei! Er int. i Truetrac! Men lurer på hvordan Utveksling Jeg har bak? Har en 240 fra 1983, kjøpt i 1982 med m45 og b21, eller det var b21a:P Som under; Hva blir komplett pris på Døren Her? Mvh Gunnar bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg