VolvoBændik Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hei folkens! Jeg har da en 91mod 945 med en B230FB motor.Den ble jeg egentlig ganske lei av, så jeg kjøpte en FK motor.Satte i FK'en å det funka greit første dagen,så neste dag sleit jeg ut clutchen.Jeg gidda ikke å kjøre med en så dårlig clutch, så jeg kjøpte meg svinghjul,m90 kasse cutch osv.Han jeg kjøpte den fra mente det var litt småplukk for å få til å montere m90 i en bil som org. har m47,så spørsmålet mitt er som følger : Har noen her erfaringer med bytte fra m47 til m90 kasse?? Må vel bygge om spakestellet litt osv. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Tar det som en selvfølge at en skaffer ei komplett kasse ved ombygging men. Du må ha komplette giroverføringer,muligens traversen under kassa samt fremre mellomaksel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoBændik Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Okei,har dette så det er vel egentli bare å begynne? Mye stress å få av svinghjulet da tru? Må sikkert ha en rimelig grov tesj på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Okei,har dette så det er vel egentli bare å begynne? Mye stress å få av svinghjulet da tru? Må sikkert ha en rimelig grov tesj på det? trenger ikke noe annet spesialutstyr enn sunn fornuft for å få av svinghjulet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 bare kakke litt med ei gumiklubbe elns.. du har skaffa deg alle delene da? travers og mellomaksling *er null prob å bytte om du har alle delene, bolt off bolt on Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoBændik Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Ja,fant ut det :)Synd jeg ikke bytta boltene på svinghjulet og =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoBændik Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 går an å spørre på en normal måte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 surpomp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Boltene på svinghjulet skal bare brukes en gang. Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg