Gå til innhold

Volvo 240 Stasjonsvogn "Classic" (emblemtrim)

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

Er nyttesløst å sveise kaross med pinne. Selv 240-kaross som er såpass tykt! Nesten bedre å la det værra sånn da! Om han kammeraten din er JÆÆÆVLI flink til å sveise med pinne er det kanskje et te-lys i enden av tunellen, men ikke så mye mer enn det.. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pinne kan ikke brukes på bil i det hele tatt nesten, kun på ramme, men den kan det ikke gjøres inngrep i uansett.. MIG må til. Har prøvd med pinneapparat selv på et gammelt kaross. Det smeltes kun hull i karossen, selv om det kjøres med lite strøm..

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, i dag kjøpte jeg litt deler til gromvagnen:

Avbitertang (for å bite av polskoen)

  • Ny polsko
  • Frostvæske
  • Luftfilter
  • Sikringer

 

Jeg skal også kjøpe nytt oljefilter og ny olje en av dagene (seff volvo originale). En av de første tingene jeg skal gjøre, er å fjerne de jalla tusenmetrene. Samt seff fikse polskoen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe dritt å punkte med pinne også da! :P Bare gi meg en lyd, så tar vi oljeskift og filter +++.

 

Ja, jeg kjørte til jobb i dag, med den tanken at jeg skulle komme meg "tidlig" hjem.. Har planer om å få gjort litt i dag :-)

 

Skal se om jeg kanskje stikker innom volvo og kjøper olje, oljefilter, etc.. har jo liggende, men det skal på 242r6en :-)

 

Skal hive noe 300.000km olje på denne 245en.. Merkelig den purrer såpass nice, selv om den nærmer seg 300.000km...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår