Gå til innhold

Volvo 240 Stasjonsvogn "Classic" (emblemtrim)

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blei tøft:)

 

Takk :) ble ganske fornøyd selv.. Tror jeg skal skaffe meg noen flere slike deksler og modde dem (for fremtidig bruk).

 

Om jeg flytter ned stereoen, kan jeg jo ha målere hele veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbotassen: Er jo sikkert 10-15 hvite 245`er i Bergen, mange med hvit blink også.

 

Jammen Colli, jeg kjenner jo igjen Olav når jeg ser han :D Hvertfall når jeg står godt uti grøfta med Transporteren å venter på veihjelp. Er forresten forhjulstrekk, og det går ikke ann å drifte med transporter :D

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen Colli, jeg kjenner jo igjen Olav når jeg ser han :D Hvertfall når jeg står godt uti grøfta med Transporteren å venter på veihjelp. Er forresten forhjulstrekk, og det går ikke ann å drifte med transporter :D

 

du skulle løpt til hornet da ;) evnt løpt ut i veien, så kunne jeg slept deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

yes, da har jeg også tilpasset en turbomåler på samme måte som A/F måleren.. men er usikker på om 245en blir turbokonvertert, da det jeg hadde "på vei" fra USA, ble stjelt fra garasjen til han jeg skulle kjøpe det av :S

 

245en har uansett en litt usikker fremtid hos meg... Bilen er jo knall, for all del, men :P koster å ha to biler.. hehe.. Nå er jo snart 242en også rullende igjen.

 

Må si det frister litt å montere en P&P Megasquirt, wbo2 og en K kam.. kjøre E85 map og se om det er morro ;) er jo ikek de helt store utgiftene uansett, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, oblatlappen sa at 245en min er en volvo varebil :P

kanskje den er ombygget fra varebil(?), den har iallefall varebilstag og den akset bedre enn en annen 244 med samme motor/gir.. varebil har vel kanskje også annen bakakselutveksling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
vurdere du ett annent volvo prosjekt eller ?

v90tt hadde vært noe :)

 

ser det er en til salgs for 150k, men jeg har jo motor da :P

 

evnt., kanskje kjøpe nytt 242 karross? men de koster liksom 50% av det s/v 90 med fin lakk koster.

 

Ellers, var det to folk å så på 245en i dag. jeg har jo lagt den ut til 22k. De virket intr.

 

Fikk div deler til den i dag også, som nytt bosch bensinfilter, ny toppdekselpakning, ny kamreim, nytt løpehjul til kamreimen, nye ventildempere (til k-kam). har også k-kam og just kamdrev.

 

Han som ville ha bilen, ville helst ha den ferdig med k-kam installert :-) skjønner jo den da, hehe.. litt morroere å kjøre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår