Polardego Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Da en Golfen lakket der den skulle lakkes og den rusta vi fant er tatt, og fargen jeg fikk mikset passet veldig bra... :) I morgen kommer stylingen på, så få man se hvordan dette blir... Dette er jeg faktisk litt spent på selv... :p Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 update mr sandberg? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 update mr sandberg? Yes mister, litt igjen men regner med å det meste klart i morgen... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hvitblink på sidene og andre baklykter så er denne ferdig i mine øyne.. Enda en gang et super pent bygg!:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hvitblink på sidene og andre baklykter så er denne ferdig i mine øyne.. Enda en gang et super pent bygg!:D Grunnen til at det er sideblink er pga bilen ikke er hellakkert. Lakket bare det mest nødvendige... Hadde et sett sorte/røde klarglass-lamper men solgte det til Dinge... Helsorte klarglass baklamper hadde vært fint tror jeg... Denne skal forresten selges. (uten felgene da) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Fin bil, men felgene var ikke spesiellt fine syns jeg, De burde du selge. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Fin bil, men felgene var ikke spesiellt fine syns jeg, De burde du selge. Tommy Ja, kanskje det... Må vel være verdt et par lapper eller no... :word_ms Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Ja, kanskje det... Må vel være verdt et par lapper eller no... :word_ms vist du selger de for 2 lapper, da tar jeg de med til tyskland igjen å leverer de til han vi henta de hos:sick Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 NAJS =) det ble skikkelig fint :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NidNick Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Tøft med gamle golfer, begynner jo bli sjeldne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Denne er også straks klar, lånte skilt fra Eriksmill. Ble anderledes i kvertfall... :hailvw Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 kjøper de felgene der jeg:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 kjøper de felgene der jeg:D Haha, ja tviler ikke. Fornøyd med resultatet? Har noen Keskin KT-5 jeg skal selge om du er int. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Haha, ja tviler ikke. Fornøyd med resultatet? Har noen Keskin KT-5 jeg skal selge om du er int. Ja dette ser veldig brukbart ut:) Passer kt5 felgene på lupon da? Må komme å se på golfen en dag også:) Har sendt deg en mld:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Da har fronten blitt bygd om til god gammeldags, med vanlige lamper og orange blinklys... Skal få vaska bilen og tatt noen skikkelige vinterbilder i løpet av uka. Setene er i bilene, strøkent rabbit interiør... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg