Polardego Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Jååååååhååååhåhåhåhåååååhåhååååå.... Sorry, knappen hang seg opp... :win Vel, min trang for å redde einsere er stor og som dere husker for en stund siden så fikk vi et ønske om å redde en Einser fra Britt i Trondheim... Nå viste det seg imidlertid at denne var så rusten at det rett og slett ikke var verdt arbeidet å få denne satt i stand igjen. Men teknisk var den veldig bra om dog noe bråkete... Men så fikk jeg mail om jeg ønsket å kjøpe en 84 Golf C, faktisk førsteregistrert så sent som september 1984. (kan noen forklare det?) Bilen var raud og gild, eneste rusta som finns er litt rundt tanklokket og venstre framdør. (ny fulgte med) Litt assorterte felger på denne nå, men vi får da sjå hva som kommer på etterkvart... Flere bilder: Donorbilen også klar på Vaerste... Jeg har et lite håp om at Britt har spart litt og har lyst på en einser igjen, om ikke samme bilen hun hadde så er iallefall hjertet det samme. Det blir full GTi-shine på denne, med farga ruter, strøkent rødt interiør etc. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 off så jg savner den bilen... selvom det ikke ble gjort noe på den så var det en stolthet i bil parken hjemme.... håper at vi kan se på den når den er ferdig? lykke til! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Alltid gøy med nytt prosjekt fra vaerste. Gleder meg til forsettelsen:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 RESPEKT! lykke til gutter Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Noe som har sjedd her eller? "Men så fikk jeg mail om jeg ønsket å kjøpe en 84 Golf C, faktisk førsteregistrert så sent som september 1984. (kan noen forklare det?)" -Er det ikke en sånn "sist på rullebandet/sent utlevert til forhandeler bil" da? Vet Volvo har noen sånne,så man ska vel ikke se bort ifra det her eller. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Nå skjer det noe her snart, den sorte er lagt ut for salg til 5 lapper... Den røde, vel vent å se... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Ahh, det var bra.. For det regnestykket har plagd meg i lang tid nu, men endelig e det matematisk korrekt.. 1+1-1=1 :m'm: Nu kommer æ til og sove godt i natt!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Litt felgshopping ble det på tysklandsturen også... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 men! la oss si vi deler på 2 og tar kvadratoren av det? eller bare 2^1 - 1^0 = 1 ??! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 men! la oss si vi deler på 2 og tar kvadratoren av det? eller bare 2^1 - 1^0 = 1 ??! Du må lære deg å følge med på skolen... Skal tegne dette for deg siden det er så forbanna vanskelig... Altså 1 + 1 = 1 (her har allrede staten trukket fra omregistrering, årsavgift samt bensinutgifter. Når jeg i tillegg har tatt de delene som trengs fra den ene av bilene sitter jeg igjen med totalt 1,03 bil) Og siden man da runder ned mot nærmeste hele desimal så blir det da 1. Var det greit nok forklart? :thumb Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Ah,feeeete felger!!!:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Litt felgshopping ble det på tysklandsturen også... Zender Turbo, finnes det noe råere!?!?!?!? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!! Zender Turbo er SCHTØØØØØØGT!!! ( vil du bytte 4 BBS RS,4 BBS RM og 4 ronal turbo i de???) Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!! Zender Turbo er SCHTØØØØØØGT!!! ( vil du bytte 4 BBS RS,4 BBS RM og 4 ronal turbo i de???) Tommy Naaj, men du kan få lov til å komme og klappe de... Er veldig snille felger faktisk... imstupid Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Som sagt er den ene bilen nå kjørt ned til lakkerer og blir vel ferdig lakket i løpet av helgen. Det som er et lite problem med denne er at en tidligere eier har lakkert den i en ikke orginal men veldig fin rødfarge. Ingen fargekode heller, så da måtte jeg ta en bit av bilen med meg for å få scannet fargen. Fargen som kom opp var en FORD : eek : farge, så vi får se om vi treffer bra eller ikke. Gidda ikke drasse med et panser eller lignende, så vi gjorde det slik... Stylinga er klar for lakk, skal bli rart og sette styling på en einser siden det strider mot alle mine tidligere prinsipper. Dette blir spennende... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg