Fluto82 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Fikk handlet meg golf gti på fredag. Fantastisk god bil å kjøre. skjønner ikke hva autofil mente da de skreiv at det var "plastelina" understell på denne typen GTI. Syns den var veldig tight å fin jeg. Bilen har zender 17" sommer felger og orginale 15" vw felger vinter. Bilen er forøvrig helt orginal og har gått 125000. Noen bilder: Lurer på noe småting: hvordan er trimme potensialet på denne bilen? er det noe spes som skiller seg ut jeg bør være obs på? Dump ventil (NO-GO eller GO)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Grattis med ny bil da mr Fluto. Trimmingspotensialet er det du vil ha det til ;) Hvor mye vil du ha da? Eller hvor mye vil du bruke? For noen titusener havner du med litt flaks på 400hk. Trenger råder fra rundt 300 hk, orginale stempler holder vanligvis til rundt 400 hk, orginal turboen til knapt 200hk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 hehe... det var det... blir ikke noe før til våren tidligst uansett. sett litt på de eliminator kit'ene til atp... og 300hk bør være nok i masse vis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_kid Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Gratulere med ny bil ja, den der har jeg kjørt mye. Fettern min som hadde den før deg. Om du skal ha ut noe mer av den, Hør med Johan på chipsenter.no, han tok min. Du kommer garantert ikke til å angre! Siter 95 Golf 3 GTI (solgt) 94 Golf 3 GTI Cab (solgt) 99 Golf IV GTI (solgt) 00 Golf IV Tdi 115hk (solgt) 02 A3 Tdi 130hk Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 grattis med fin bil....LITT små bilder.... Project? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 klarer vel ikke å holde fingrene fra fatet på denne heller. men det blir nok bare lett trimming,så beholder jeg corrado'n som prosjekt. må jo få 300hk monsteret til å gå reint. men det blir ikke noe mer corrado skruing før tidligst til våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Flott bil, ut i fra hva jeg kan se på de knappenål-store bildene da ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 klarer vel ikke å holde fingrene fra fatet på denne heller. men det blir nok bare lett trimming,så beholder jeg corrado'n som prosjekt. må jo få 300hk monsteret til å gå reint. men det blir ikke noe mer corrado skruing før tidligst til våren. Nå har vel du ødelagt nok motorer Fluto! Behold denne original du :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Nå har vel du ødelagt nok motorer Fluto! Behold denne original du :D 300hk monsteret er corrado'n det... det som skjedde med den motoren er at reg.reima hoppa over og stempla smalt oppi ventilene... corrado'n går,men den fusker litt. motor nr 2 er ikke ødelagt den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 ? Åssen går det med denni Golf`n nå a? =) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 er ikke golfen som skal etter planen få 300hk,men corrado'n.. tørr ikke begynne å skru på golfen. altfor innviklet. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 fikk endelig surret meg til å legge ut noen litt bedre bilder av børsa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 fin bil.... gjør ferdig radoen før du "raserer" golfen, kjipt å ha 2 biler stillestående...kommet langt på radoen da? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 hvis det skal gjøres noe med golfen,er det ikke jeg som skal gjøre det,bortsett fra det simpleste. (IC,luftfilter, eksos etc..) Corradon har jeg pakket inn for vinteren. den starter og går,men fusker noe helt infernalsk. blir ikke noe corrado skruing før til våren. men regner med at det ikke er så ille problemer. mulig jeg bytter toppakning i samme slengen,for den pakningen var en mekonomen pakning som kun hadde stålinnlegg rundt sylinderene og ikke hele pakningen. tviler på at den vil holde noe særlig lenge på en turbo motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg