Gå til innhold

Audi RS4 Swirl Edition :D

Ranger emnet


Meguiar`s Fan

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herlig jobb du har gjort her! :)

Har også forferdelig lyst til å lære meg dette med ripefjerning.

Men tror jeg skal starte med DA maskin i første omgang, så får jeg satt seg litt mer inn i det.

 

Jeg legger merke til at du har stående et par flasker av MG Speed Detailer?

Har sett disse flaskene på andre detailing tråder også..

Så jeg lurer på, hva bruker du dem til?

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen endelig ferdig :D

(....)

Skal ta bildet av alle produktene samt verktøyet jeg brukte, men det blir seinere idag/imorra.

Håvard

 

Hadde du giddet å skrive opp produktene du brukte? Er ikke nødvendig å ta bilde, så lenge vi får vite hva du har brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid greit å teste noe av de svakeste produktene først. Finne en liten testspot og gyve på. Det kan jo hende det blir mer enn greit nok og da erre jo dumt å gå på med for grove produkter. Klart måten man vasker på har betydning. Denne Audi`n jeg har shina nå har sett både snøkost/isskrape og børstevaskemaskin(gråter innvendig) :D

 

Håvard

 

Skjønner. Virker lurt det ja, ta det enkleste og billigste alternativet først. Men du, kan Scratch-X brukes på vaskeriper (swirls) på hele bilen eller er det mest for småriper?

 

Audien skulle jo optimalt sett aldri stått i noe annet enn garasje på vinteren. Er jo en RS4, men.. :D

Børster kan vel ikke være særlig gunstig, nei. Men hva med vinteren, selvvask på bensinstasjon er vel det beste, eller?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke ScratchX på hele bilen, men det er _mye_ jobb! Den er er seig å jobbe med..

Det beste om vinteren er å være i en vaskehall, sånn at du ikke er ute i kulda å vasker..

 

Skjønner. Tror jeg handler inn Swirls Remover først og ser om det hjelper :)

 

Ja, er lurt å ikke stå ute å vaske :D

Tenkte på vaskehall ja, ikke utevask. Takk :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår