sandersen Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 hehehe det lager små riper :( prøvd malerpensel og, funka ei gitt.. lurer på om jeg skal bruke kompressor å prøve å blåse det vekk, tviler på det går men men Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hahahahahaha!!! Lo så eg grein her sandersen GENIALT å filme alt også, hehehe ler bare eg tenker på det... Og det passer seg gjerne ikje siden eg e på jobb å står me kunder hver gang eg tenker på det :P Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hehehe :) lo godt jeg og når jeg så reaksjonen te truhaa. jobber med da ? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Går det ikke ann å ta ut sentret av felgene der? Mye lettere og komme til da;) Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Går det ikke ann å ta ut sentret av felgene der? Mye lettere og komme til da;) Det er ikke bare bare å ta ut senteret på en 3-delt felg. Først må dekket av, så må alle skruene ut før felgen er i 3 deler. Etterpå har man problemet med å skru til alle skruene med rett moment, og få det tett. Mener å ha hørt at man må ha nye skruer når man skrur sammen igjen også. Veldig mye arbeid for å vaske bort litt dritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hehe så mye gidder jeg nokk ikke å stresse med :) men er PES å få vekk autosolen nedi der as.. noen som veit om noe middel som løser opp autosolen ? ligger liksom et tynt skittent lag med autosol som er vannskelig å få vekk nedi ved muttrane, har prøvd qtips og maler pensler å det meste, lurer på om jeg skal prøve med høytrykken. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 sandersen Jobber deltid på Bilxtra i Bergen ;) Heldigvis snart ferdig! Bare 1 1/2 måned igjen no så e det knall! Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 så er det mye tid te bilpuss? :D ikke noe kult å jobbe på bilextra eller? hehe. Får vell kanskje rabatt på mg produkter? :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 så er det mye tid te bilpuss? :Dikke noe kult å jobbe på bilextra eller? hehe. Får vell kanskje rabatt på mg produkter? :) Joda, vasker vell noen ganger i uken og vokser 3-4 ganger pr måned :P Joda greit å jobbe me folk å sånt, men har vært her siden eg va 16, og er 18 11/2 nå og ska i lære no i desember.. Så er passeli lei! Men har trivdes som bare det frem til nå i det siste, har liksom ikje hatt noe fri så er rimelig utmattet.. Men nok OT no, vi får ta det på PM sandersen ;) ps.. Joda kjekt me en del rabatter på MG produkter joo!:yummy: Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Du kan kanskje prøve med meguiars sin interiørkost. Den lille med justerbar bust. Den burde få bort autosolen på en skånsom måte. NB. Jeg er ikke økonomisk ansvarlig for skader på materiell, utstyr, personskader eller dødsfall som følge av mine tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 hehehe åjoda :) når du poster i en sandersen tråd så! det er på eget ansvar! ;) men nu tror jeg det er køya, hjemme fra fest + forum har jeg funnet ut at det hører IKKE sammen. skal forrestne prøve den kosten vist jeg får kjøpt den på bilextra Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 bare passe på å ikke besøke autogeek nå sandersen.. hehe ;) Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 You bet! den er blocket i noscript hehe skal nokk ikke dra en yngve ;) hehe. Selv om det frister veldig... hmm... *glise* Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 hehehe, hans bestilling var jo vellykket, selv om den ikke var heelt planlagt :P Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg