Gå til innhold

fylle kjøring.

Ranger emnet


sierra-power

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for å kvervulere, eller sympatisere men innebærer ikke det å miste førerkortet på livstid at du faktisk blir uten i ............netopp 5 år??

 

Jo, det gjør vel ofte det. Men det burde være på livstid, ikke på liksom-livstid...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bekjent av meg fyllekjørte, han hadde faktisk såpass mye vett til å bruke bilbelte, det redda livet hans, han hadde 190 ned en tunell her, traff kanstein, skjenet over i motsatt kjørebane, bilen dro 2-3 meter oppetter tunellveggen, fløy 100 meter ca i lufta opp ned og skled så 100-150 meter på taket, han kom fra det med mindre kuttskader og kompisen var uskada. det satte ihvertfall en støkk i meg! så fyllekjøring holder vi oss langt unna

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bekjent av meg fyllekjørte, han hadde faktisk såpass mye vett til å bruke bilbelte, det redda livet hans, han hadde 190 ned en tunell her, traff kanstein, skjenet over i motsatt kjørebane, bilen dro 2-3 meter oppetter tunellveggen, fløy 100 meter ca i lufta opp ned og skled så 100-150 meter på taket, han kom fra det med mindre kuttskader og kompisen var uskada. det satte ihvertfall en støkk i meg! så fyllekjøring holder vi oss langt unna

 

Håhåhå! :D akkurat som James bond jo!!!!

Altså.. Jeg skal ikke påstå at å kjøre på jordet i fylla er kjedelig.. for det blir faktisk mye morsomere! Men jeg holder meg faan meg så langt unna veien som jeg kommer!

 

Ang "livstid" i norge, så kan det virke som de som lagde de lovene ikke var helt støe på norsken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde muligheten for buss om kvelda vært enklere så hadde vi ikke kjørt bil i fylla heller ;) hvorfor folk kjører i fylla er fordi de tenker at det er rett opp bakken og dem har ikke råd til å ta taxi.. og bussen den slutter å gå opp til strøk etter klokka 22.00 ;)

 

så kan jo litt skjønne at folk tar bilen da...

 

 

 

folk sier ja til kollektiv.. ja greit det men da må de faen meg ha bedre rute tabeller og busser som går oftere .. mister all frihet når dem tar fra oss bila ;) bila kan vi velge og starte og dra når vi vill selv ;) ikke med kollektiv ;)

dessuten er det forbanna dyrt å ta buss og....

selv må jeg betale syke 25 kroner ned bakken her.. det er råttt dyrt.

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhåhå! :D akkurat som James bond jo!!!!

Altså.. Jeg skal ikke påstå at å kjøre på jordet i fylla er kjedelig.. for det blir faktisk mye morsomere! Men jeg holder meg faan meg så langt unna veien som jeg kommer!

 

Ang "livstid" i norge, så kan det virke som de som lagde de lovene ikke var helt støe på norsken...

 

hehe, om du ikke tror meg så har jeg bilder ;)

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett sporene etter kjøreturen 2fat 2fly snakker om, og det er rimelig heftige saker. LANGT opp i tunellveggen ser man spor etter bilen.

 

Jeg er selv sykemeldt etter å ha møtt på en fyllekjører som jeg kolliderte front mot front med. Gjorde vondt for oss begge tror jeg, selv om vi brukte bilbelte.

-

Omega-A

Det er ikke tøft å være død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article586765.ece Dette var resultatet av en fyllekjøring for 2 år siden like nord for Trondheim.

 

Alle overlevde. Men for ikke lenge siden var det en stygg ulykke på E6 like nord for Melhus i Sør-Trøndelag. Èn person omkom. Det er f... ikke verd det.

-

Omega-A

Det er ikke tøft å være død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan jeg si? Taper!

 

Han prøver vel heller og stelle istand en skikkelig krangel noe som han er på god vei til og gjøre ;)

 

Men tenk dere om da, det kommer deg for øret sent på nattes tid at din kompis har tatt bilen og kjørt hjem i fylla. Hva gjør du, ringer du purken eller priser du deg lykkelig over at det gikk bra?

 

Tror nesten alle har vært i den situasjonen her, ihvertfall folk på bygda som gjerne har lange nachspiel som varer ut på morgenkvisten. Man føler seg ganske pigg da men man er jo slettes ikke edru fordi om det kjennes nesten slik ut.

 

Og det er masse folk som har "akkurat" nok penger til og drikke men som ikke har ofret en tanke på hvordan de skal komme seg hjem, alle har vært der. Spørsmålet er hvor høy terskel du har for og ta bilen, gå 1 mil eller kjøre?

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår