Gå til innhold

Kjøpt og kræsja Golf ll på 2 dager :)

Ranger emnet


ErlingSG

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neida, alt jeg skriver er sant. Hvor mange her var det som ikke kjørte bil uten lappen? Greit nok, skulle ikke ha kjørt uten forsikring, men ellers angrer jeg ikke på noe.

Men dere har rett i en ting, burde ikke prøvd å stikke av. Det angrer jeg på. Men angrer ikke på at jeg tok bilen.

 

 

Topp! du skriver jo rett ut her at du rett og slett er dum!

Jo her har mange kjørt uten lappen... MEN du kjørte uten lappen, uten skilt! du ber om og bli tatt! og når du faen meg da er så dum at du kjører på veien med den, så er det faen ikke mye action mellom ørene dine.. Kom ikke her og si du ikke angrer!! alle med litt samvittighet og iq skjønner at det var JÆVLI DUMT! Du trodde kanskje at folk på forumet skulle bli imponert når du la inn tråden, men der tok du faen meg skammelig feil.. I tilegg så er du faen meg tett nok i hodet til og forsvare deg fortsatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting som går veldig fort kan virke veeldig treigt når du har hjertet i halsen og vet at nå går alt til helvete og du må være passasjer i 3/4 år fremover, at du mister alle pengene du har jobba inn istedenfor å gå på skole, og at du mest sannsynlig må jobbe "gratis" en stund fremover også, vet ikke hvor mye det kommer på, men 10k+ er vel ikke usannsynlig.. Mister mest sannsynlig lappen på lettsykkel også så må flytte nærmere jobben.

 

Kanskje du burde ha tenkt på konsekvensene litt før? Lærte ikke da du mister kontrollen over bilen og for av veien, det burde ha vært en påminnelse om at det du driver med behersker du ikke. Måtte ut å kjøre igjen, da i mer tettbygd strøk uten uten å bry deg om du skulle komme til å meie ned noen stakkars fotgjengere. Det er vel bare sånt som skjer det, uflaks? Pytt sann.

 

Men det virker nå som at du syter og sutrer noe fælt over hvor ille ting har blitt for deg. Kanskje du har sovet med åpen munn i natt?

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, gidder ikke svare hver enkelt.. Alle innlegene koker ned til det samme uansett.

 

I alle fall, ja, jeg er dum. Det skal jeg ikke si noe på :)

 

Fikk hjem bilen idag, som jeg ikke fikk gå ut av svartemarja for å låse fordi politiet hadde låst den. Joda, bilen var låst, men vinduet på førersiden var åpent, så det mangler høytalere fra trunken. Jippi =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fartstripa: Slutt å lese da :asshole:

Mondeo4x4: Jess, fadern har arrengert streetrace mellom meg og nabogutten. Place your bets here! :hellothere: Nei, de innser vel at det ikke er så mye de kan gjøre med det nå. Har fått nøklene, men det blir ikke mer kjøring på meg på en stund for å si det sånn..

Reodor F: Som du kaanskje har lagt merke til om du har gjort litt mer en å skumlese tråden er jeg ikke så veeldig opptatt av hva dere synes om meg mer. Klart, det var kjipt i begynnelsen, men nå er det bare gøy å se hva dere skriver..

4 sider med innlegg som består av variasjoner over samme tema.

(Likte fruktflue-greia foresten.. Aldri hørt om..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers...

Driver du med ulovlig kjøring, gjør det skikkelig.

kjør et sted du evt. kun kan skade degselv...

Hvordan fikk du det til å bli en god ide, å kjøre uregistrert bil i byen??

 

Vi andre, leker med jordebiler, og ikke på veien.

Ikke at det er bedre, men mindre sjangs for å bli tatt..

Samt at det går kun utover degselv om du driter på draget.

(filmklipp er selvsagt illustrasjonsfilm) har ikke noe med meg, eller kjentfolk å gjøre.....

 

*klikk her*

08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette er trist jeg. For det første, skryte av å stikke av fra politiet, skryte av å bli arrestert, skryte av å kjøre av veien, osv osv... men å kalle andre på forumet for rasshøl (asshole) er bare teit. Barnslig, og viser manglende evne til å ordlegge seg.

 

Dette med kjøringen er jo et kapittel for seg selv.

Hva om det hadde gått noen langs den veien du råkjørte på ?

Hva om du hadde veltet, og blitt liggende på taket, fastklemt, hardt skadd. Du kunne omkommet. Det kunne tatt fyr i bilen din. Du kunne omkommet. Men dette er vel vanskelig å tenke på. 17 år, fått sin første bil og raser avgårde. Hvert år er det mange mange tusen som kjører uten førerkort i landet vårt. De er alle under 18 år, men de er smarte nok til å ha med seg noen som ledsager, og har en L i bakruta. Dette kalles å øvelseskjøre. De får kjenne hvordan det er å kjøre bil, lære seg bruk av bil, og hvordan det er å kjøre i trafikken.

 

Jeg er glad du ble tatt, men forstår ennå ikke hvorfor du gjorde dette? Hvorfor du kjørte en tur i byen, uten førerkort, og uten skilt. Men som mange andre har sagt, som jeg ikke vil sitère.. du bare ER det. Jeg mener det også.

 

Uansett hva du sier, gjør og tenker. Kan du svare på hvorfor du startet denne tråden? Hvorfor du viser frem videoen? Hva ønsker du å oppnå med dette ?

 

Og... hvis foreldrene/dine foresatte ikke foretar seg noe, annet enn å tenke: "det er ikke mye vi kan gjøre nå", så ser iallefall jeg at du har arvet NOE ifra dem.

-

Omega-A

Det er ikke tøft å være død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg lagde tråden, er at jeg syns det var morsomt at jeg grøfta bilen etter å ha hatt den i under 2 dager.

Tenkte kanskje flere andre kunne få seg en god latter, og det hadde de kanskje fått om jeg hadde vært 18, hatt lappen og skilt.

Hvorfor skulle jeg skryte av å bli tatt? Er du steike potte tett?!

 

Ånei, jeg brukte en smiley med et skilt der det står "asshole" på. Uten at jeg gidder å begynne å liste opp er jeg ganske sikker på at jeg har blitt utsatt for verre personangrep en det, ikke at jeg bryr meg. Vi sitter trossalt bak tastaturer og krangler om hvem som er mest tøff i trynet. Bak tastaturet.

Call Whine-One-One..

 

Ja, kjøringen var sikkert dumt. Og det KUNNE ha skjedd alt mulig rart.

Prøv og se på det sånn, en 5-åring KAN hoppe ut i veien foran deg når du bryter fartsgrensene for å ikke få kjeft av kona.

Noen KAN springe over veien mens du prater i mobiltelefon uten handsfree. Du KAN falle ut av senga og ned på samlingen av ninjastjerner som du sorterte etter lukt og smak før du sovna og forblø på soveromsgulvet ditt, halvnaken.

Setter det litt på spissen her, (det er jeg ikke alene om i denne tråden..) men det er sånn det er.

 

Vil foresten at det skal stå i protokollen at det ikke var jeg som la an tonen til skjitkasting.

 

Men vær så snill, fortsett! :)

 

Med vennlig hilsen Erling. :):boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Erling!

Vi har alle gjort dumme ting.

 

Men tror du begynner å gå for langt når du sier det at du skal bevise det du sier.

 

Kjørt som en stut på en privat fjellvei?

Greit nok, men hold det for deg selv.

 

Ikke kjør uten lappen i tettbebygde strøk.

Eller for din del: Ikke kjør bil de 2 nærmeste åra.

Håper du lærer, den dagen det virkelig skjer noe galt, da er det for sent å angre.

Tror ikke du er moden for lappen i de nærmeste årene.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg lagde tråden, er at jeg syns det var morsomt at jeg grøfta bilen etter å ha hatt den i under 2 dager

Så du syns det er morsomt å kjøre bil uten førerkort, kjøre uten skilt, og kjøre av veien?

Jeg tror nok tonen i tråden her hadde vært en annen, om du hadde hatt skilt, og hadde hatt lappen. Men fakta er at du ikke har lappen, og du har ikke skilt.

 

Hvorfor skulle jeg skryte av å bli tatt? Er du steike potte tett?!

Ja, jeg er nok tett...ettersom jeg ikke forstår hva du mener. Du skryter jo mer eller mindre av din handling, som førte til en viss tid på glattcelle.

 

Vi sitter trossalt bak tastaturer og krangler om hvem som er mest tøff i trynet. Bak tastaturet.

Call Whine-One-One..

Jeg for min del har ikke kranglet, og jeg prøver ikke å finne ut hvem som er "tøff i trynet". Jeg bare kommenterte en tråd startet på bilforumet, jeg ser ingen krangling. Jeg ser en person som ikke er skikket til å kjøre bil, og som i tillegg har startet en tråd om dette, lagt ut film osv.

 

Prøv og se på det sånn, en 5-åring KAN hoppe ut i veien foran deg når du bryter fartsgrensene for å ikke få kjeft av kona.

Jeg tenker akkurat det du sier. Jeg tenker: "Her KAN en unge komme".. jeg prøver å tenke igjennom ting som KAN skje. Sjåførlæreren min terpa på dette hele tiden, jeg skulle alltid si at her KAN det skje ting. Og.. jeg bryter ALDRI fartsgrensen. A L D R I. Ikke en gang ved forbikjøring, for er farten så høy, at jeg må bryte fartsgrensen for å kjøre forbi, da lar jeg vær.

 

Noen KAN springe over veien mens du prater i mobiltelefon uten handsfree.

Ja, og nei. Noen kan springe over veien, men jeg har handsfree og bruker den.

 

Du KAN falle ut av senga og ned på samlingen av ninjastjerner som du sorterte etter lukt og smak før du sovna og forblø på soveromsgulvet ditt, halvnaken.

Ja, nei. Jeg KAN falle ut av senga, men jeg samler ikke på ninjastjerner.

 

Setter det litt på spissen her, (det er jeg ikke alene om i denne tråden..) men det er sånn det er.

 

Vil foresten at det skal stå i protokollen at det ikke var jeg som la an tonen til skjitkasting.

 

Men vær så snill, fortsett! :)

 

Med vennlig hilsen Erling. :):boxers

 

Og jeg vil at det skal stå i protokollen, at denne tråden helst bør stenges, da som du sier, det har utviklet seg til "sjitkasting". Man må forresten sette ting litt på spissen når man kjører bil, man bør tenke, "her KAN...." ganske ofte. Mener jeg da, men det er en annen diskusjon.

 

Det er vel ikke stort mer å si om denne saken. Ha en fortsatt fin natt, god helg, og kjør forsiktig.

-

Omega-A

Det er ikke tøft å være død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En særdeles underholdene tråd. Virkelig morsomt å lese om en guttunge i den verste pubertale alderen som tror han kan å kjøre bil, samt gjøre som han selv vil når han ikke er myndig en gang. En ting skal du ha, og det er at du underholdt meg på en ellers så kjedelig Søndag med 10min morsom lesing.

 

Og hva kom ut av det? Du har strengt tatt bare bevist din egen dumhet for oss og deg selv. Lykke til videre. Får håpe du tar til vett nå.

 

BTW: Har selv kjørt bil ulovlig selv, men aldri prøvd å stikke av fra politiet uten lappen, uten skilt eller uten forsikring.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår