Gå til innhold

Min Volvo S60 2.0T

Ranger emnet


HOFSOE

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Okay. Nok en liten felg oppdatering. Dvs. at jeg har nesten bestemt meg nå. Har funnet to typer felger som jeg synes er fine.

 

ACE Targa - 4 stk kr 5400 (svenske kroner)

 

VolvoS60-ACETarga.jpg

 

ACETarga.jpg

 

ACETarga2.jpg

 

 

Volvo Speciale - Woodland "look a like" 4 stk. kr 5400 (svenske kroner)

 

VolvoS60-Woodland.jpg

 

Woodland.jpg

 

Woodland2.jpg

 

Hva synes dere? Jeg personlig holder en liten knapp på ACE Targa felgene.

Har funnet disse felgene på gummihuset.se Noen som har noen erfaringer med de? Og er det noen som har erfaringer med merket ACE?

 

 

Etter å ha sett en sølvgrå S60 med alle listene lakkert i bilensfarge så har jeg også nesten begynt å vurdere det også. Var skikkelig pent med alle listene lakkert. Fikk et mer sportselig preg med en gang. Så får se hvor mye diverse ting koster etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Skjer lite med bilen for tiden. Bilen er god på vinterføre den. Fikk testet den skikkelig i går natt på vei til fjord'n. Mye snø!

 

Skal jobbe hver dag fram til lørdag igjen nå. Men jeg har kanskje muligheten til å finne på noe på onsdag. Da har jeg tidlig vakt. sikkert ferdig rundt 16-17 eller noe slik. Hvis du er her i den sosiale verden her da da :-P hehe.

 

17 dager er nå en del det ja. Fy faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer lite med bilen for tiden. Bilen er god på vinterføre den. Fikk testet den skikkelig i går natt på vei til fjord'n. Mye snø!

 

Skal jobbe hver dag fram til lørdag igjen nå. Men jeg har kanskje muligheten til å finne på noe på onsdag. Da har jeg tidlig vakt. sikkert ferdig rundt 16-17 eller noe slik. Hvis du er her i den sosiale verden her da da :-P hehe.

 

17 dager er nå en del det ja. Fy faen.

 

var du til fjorde`n igår?

jeg kjørte forbi der på vei hjem fra strandvik i 12 tiden om kvelden/natten.. hmm..

var artig føre :)

 

jada, er her på onsdag..

vi snakkes nermere da.. må til åsane og handle litt julegaver uansett, så vi får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Har oppdatert den første posten min i tråden her. Er en oppdatering på hvordan planer jeg har for bilen.

 

Kan jo også legge ut planene her.

 

- PPC tuning til bilen (180 hk -> 228 hk)

 

- Orginal takluke spoiler.

 

- Orginal frontleppe.

 

- Hella FF300 fjernlys (skal stå mellom grøftelysene)

 

- Lakkere lister i bilens farge.

 

- Bygge inn subb i bagasjerommet. Skal muligens kjøpe en ekstra sub til. DVS. 2 stk subb i bagasjen.

 

- Ny headunit. (Men dette er jeg nokså usikker på. Blir liksom ikke så fint med slik en slik kloss som stikker ut midt i panelet der liksom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Etter at jeg mistet nav-kapslene en eller annen gang i vinter så har jeg nå fått tak i 2 nye orginale.

 

Senterkopper.jpg

 

 

Ellers så har jeg / buzz bestilt felger på gummihuset.se

 

og valget vart som sagt disse:

 

ACE TARGA 17"

 

ACETarga2.jpg

 

 

Når felgene og dekkene er på plass så kommer jeg også til å gå til innkjøp av PPC tuning til bilen samt åpent luftfilter.

 

LuftfilterLarge.jpg

 

LuftfilteribilenLarge.jpg

 

Så da regner jeg med at bilen kommer til å sparke fra seg litt.

 

 

Til sommeren så blir det forhåpentligvis kjøpt inn en sub til, slik at jeg har 2 stk i bagasjerommet i bilen. Vurderer å bygge meg en egen subkasse til ha i bilen.

 

Noen som kanskje kunne hjulpet meg å satt opp en liten liste over hva jeg trenger for å lage meg en sub? Deler og framgangsmåte?

ca. 20mm tykke MDF plater må vel holde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår