Gå til innhold

Min Volvo S60 2.0T

Ranger emnet


HOFSOE

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg en hygglig melding fra buzz i Sverige at felgene mine var på plass:-D

 

AceTarga-1.jpg

(Bedre bilder av felgene kommer senere en gang)

 

Fikk beskjed om at dekkene mine kom i dag også.

Bilder av de kommer senere. Er ikke hjemme nå, så får ikke tatt bilde, dessuten er nettet fucket helt opp hjemme for tiden. Men samme det, bilde kommer etterhvert.

 

Har også fått sjekket opp i priser på frontleppe og spoiler til bilen min.

 

Ferdig lakkert inkl. mva så koster

 

- Spoiler bakluke. 3300 kr

 

- Frontleppe. 3230 kr.

 

 

Så kommer evt. montering i tillegg, men tenkte kanskje jeg skulle se om jeg fikk gjort det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En liten oppdatering på felg og dekk temaet. Fikk tilsendt noen bilder av felgene fra buzz.

 

Og her kommer de:

 

DSCF3935_Large.jpg

 

DSCF3936_Large.jpg

 

DSCF3937_Large.jpg

 

DSCF3938_Large.jpg

 

DSCF3939_Large.jpg

 

DSCF3940_Large.jpg

 

 

Og dekkene mine kom med tollpost samme dagen:

 

DSCF1260Large.jpg

 

DSCF1262Large.jpg

 

 

Nå er det bare glede seg til de skal komme på bilen. Tror bilen kommer til å kle felgene veldig godt. Eller hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er best for deg at du gnikker og gnur på de så de er skikkelig blanke å fine til de skal på bilen :-P

 

Gleder meg skikkelig til å se felgene i virkeligheten. Tror de blir skikkelig knas på bilen.

 

 

Faen, begynner å bli bekymret for at jeg ikke får kjøpt ppc til påsken. Vart plutselig så knapt med penger hos meg. Men jeg får se. Har liksom bestemt meg nå for at jeg skal ha så da er det vanskelig å gå tilbake på det. Men jeg gir iallefall en lyd litt før jeg kommer om du skal skaffe til meg eller ikke ;-) Er jo sånn at man "må ha det, bare må ha det"!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Da var turen til Sverige unnagjort og felgene er kommet hjem.

 

Har også fått satt på dekkene på felgene også, så nå er det bare å vente på at våren skal komme for fult.

 

DSCF1428Large.jpg

 

DSCF1430Large.jpg

 

DSCF1432Large.jpg

 

Litt sånn vanskelig å få et skikkelig inntrykk, men er da noe.

 

DSCF1433Large.jpg

 

 

Så hvis lønnen strekker til denne mnd, så blir det ppc. eneste problemet er at hovedforfallet for forsikringen kommer i slutten av mnd, så det spørs om ppc må vike litt. igjen:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig sommerdekkene kommet på. Og de låsbare hjulmutterene til Volvo på brenne i helvete og aldri gjenoppstå. det er noe forbanna drit. Fikk de heldigvis av etter mye om og men. Men nå er det glemt for nå har jeg endelig fått sommerdekkene på :-D

 

DSCF1439Large.jpg

 

DSCF1437Large-1.jpg

 

DSCF1434Large-1.jpg

 

DSCF1436Large.jpg

 

DSCF1435Large.jpg

 

 

eneste problemet er at framhulene tar inni hjulbuen ved full sving. Håper at noen spacere kan rette på det. Noen som vet hva loven sier om spacere? Hva er maks bredde?

 

 

Så tar jeg sikte på at PPC kommer i orden i begynnelsen av Mai:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet felgene som sitter på 242n min! Blei litt mye spacer! :P Kan du si!

044.jpg

 

045.jpg

 

046.jpg

 

 

Men blir vel noe rim's etterhvert! Økonomien er litt sprengt fortiden! Men har ett sett med 18'' felger i garasjen! Så blir vel og kaste på noe dekk der og kjøre med de midlertidig! *Måtte bare vise frem, siden dette er den mest aktive tråden blandt s60 entusiaster! ;D *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil. Vart kanskje litt for brede dekk det der. Men var jo litt tøft også.

 

Jeg kjøpte en adapter fra en nettbutikk i Sverige. Backes Ljudbyggeri Bilstereo

 

Send de en mail om hvordan adapter du trenger. Alt dette kommer ann på hvordan spiller du har i bilen og om du har forsterker i bilen eller ikke. Det gikk veldig greit å handle fra de. Raskt og effektivt.

 

Så er det bare å dra av listene og legge opp ledninger. Overraskende enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår