Gå til innhold

Min Volvo S60 2.0T

Ranger emnet


HOFSOE

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, tittet litt der og fikk ett innblikk i hvordan ting er, Har også snakket med en kompis som kjenner en med s60 som er bygd anlegg i så skulle sjekke litt med han, hvordan han gjorde det osv.. Det skal visst bli meget bra lyd i disse bilene! Det gjør jo ikke noe! Tusen takk for Linken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hyggelig. Håper du får det til. Lurer på om jeg skal skaffe meg høytalere i hattehyllen på bilen min også. Enda mere lyd:-D Det laget klart med hull og alt til ekstra høytalere men, må bare skjære hull i stogget i hyllen:-S Skulle helst satt inn noen høytalere jeg allerede har liggende. Noen 6x9" tommer. Men er redd de ikke passer.

 

Og i morgen får jeg forhåpentligvis PPC'en på plass i bilen. WOHO:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PPC er på plass og det hjalp. Det er steg 1. 180hk -> 228hk

 

Var så oppgiret etter jeg hadde innstalert det så jeg merket liksom ikke forskjellen med en gang. Men etter at jeg begynte med normal kjøring og slik så merket jeg stor forskjell. Skikkelig morsomt.

 

Lett var det også. Koble til og gjør som det står på skjermen. Veldig enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner. Autotech er noen svensker, er en på tpc forumet som fikk bygd motoren sin av de, havnet på rundt 530 hk, flytter seg greit ja! Men de mapper og bygger den slik du vil ha den! Såklart ett dyrere alternativ da, og ikke lett og omprogrammere igjen hvis det skulle skje noe.. Så Bsr\ppc er vel tingen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår