EliteCorrado Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 oi, det var litt av en liste. Jaja, bare å hive seg irundt å skaffe deler det :D Kan alltids bistå med litt erfaring jeg, sånn over nett vel og merke. Rart at fjærbeinlager og opphengskuler er utelatt... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Sikkert noe jeg har glemt i farten. Får hvertfall bilen tilbake snart =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Fant fram noen "upubliserte" bilder av bilen i dag. Tenkte å smelle ut som en miniupdate =) Får forresten bilen igjen til uken. Gleder meg som en nuss! Da blir det en liten runde med silikonslanger som skal byttes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Har fått tak i en Turbokonvertert Corrado G60 som jeg skal hente i Stavanger i helgen. Karen som har hatt den tidligere har kjørt med fritt ladetrykk, og.. ja.. resten er historie. Et av stemplene i maskineriet er brent, så satser ikke på at det er mulig å kjøre den tilbake til Bergen. Noen av dere som vet å frakte biler billig over et lite stykke Norge? Har sett på ymse prislister hos frakteselskap, men ser at det kommer på rundt 5-6 laken + drivstoff få få den fraktet oppover. Noen ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 lei deg biltilhenger og dra å hent den selv. Tror det blir billigst :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Har ikke lappen på så stor henger, og så mye vekt =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Liten update med noen bilder og greier. Her står gliset klar for å hives på bukk Maskineriet i sin helhet. Registerreimbytte Demonterte ratt og drit for å få ut speedometeret. Har byttet ut LED lampene som stod i originalt, med blå. Delebil Delebil, motorrom Turbo Motorrom, delebilen Inni deledriten. Legg merke til den koselige turbotrykksmåleren ved girspaka Front Fått bilen tilbake etter en god stund stående i garasje hos en kamerat av meg. Byttet bærearmer bak, foringer bak, laget nye bremserør overalt, nye calippere bak, skiver og klosser, servoreim, registerreim osv osv.. Mye greier er blitt byttet nå før EU kontroll. Får bare se om jeg kommer igjennom! Har også slengt ut et par bilder av delebilen jeg skal hente. Blir vel fraktet opp til Bergen om et par uker. Han som hadde den før meg sa han fant en "rund ting" i bunnpannen. Kan dette kanskje være et ventilsete? Blitt kjørt for hardt. Tror kanskje maskinen har fått ventilflyt, og bare slitnet totalt. Håper det ikke er for mye jobb å kanskje få maskinen i orden. Det hadde jo vært til det beste =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Tviler sterkt på at et ventilsete kan komme seg ned i bunnpanna. Selger du deler fra delebilen? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 å? en bil til? bortskjemt du mr. splint. Bra du har fått ordna R60´n. Mye som ble gjort ja tydeligvis. Denne runde tingen som ble funnet i bunnpanna....det var vel ikke sugsilen for oljerøret? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Tviler sterkt på at et ventilsete kan komme seg ned i bunnpanna.Selger du deler fra delebilen? Ja, nei jeg vet ikke. Var bare slik eieren beskrev det til meg. En rund sak som lå i bunnpanna. Kan hende det ryker noen deler fra denne ja. Kan komme tilbake til det når jeg faktisk får bilen opp hit =) å? en bil til? bortskjemt du mr. splint. Bra du har fått ordna R60´n. Mye som ble gjort ja tydeligvis. Denne runde tingen som ble funnet i bunnpanna....det var vel ikke sugsilen for oljerøret? Jeg er rett og slett ikke sikker på hva som kan ligge å vake der. Bilen er blitt for hardt kjørt, men ting skjedde ikke med en gang. Var sånn et par uker etter at karen kjørte den for hardt at den begynte å gå og høres ut som en snekke. noen ideer? Er ikke særlig mye som kan havne i bunnpanna bare sånn av seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Var et stempelskjørt som lå i bunnpanna på delebilen. Tenkte å hente den til uken som kommer. Må se om bilen går for egen maskin. Da kjører jeg den fra Stavanger til Bergen om natten... Får kjøre sakte, så håper maskinen holder nesten hele veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Ja da har han pinadøh fått seg en bil te. Hva skal jeg med det? Henta den "nye" turbokonverterte Corradoen i Stavanger i går. Gikk faktisk helt greit å kjøre den hjem, bare man tok det rolig. Bilen går i og for seg godt for bare å kjøre på tre sylindre. Så vil tro det ikke er noe skade på sylinderveggen hvor ene stempelet er rasert. Denne blir nok å se på veien til sommern skal du se! =) Knipset noen bilder nett i stad. Bilen var faktisk meget pen i lakken, fant bare pittelitteranne lakkrust nede ved ene kanalen, og og en liten boble under venstre baklykt! Alt fungerer, utenom høyre vindusheis. Ble overasket da spoileren faktisk kom opp når jeg måtte kjøre forbi en trailer på Stord =) Gjort et skikkelig varp her føler jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Grattis! :D Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 jo takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Noen som vet hva endeledd foran koster? + ei bærekule? Har bare dette igjen, + litt mikk med å stille lysa foran, så er bilen godkjent, og ikke minst strøken! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg