Splint Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Her har vi bilde av hattehylla. Beats the crap ut av den gamle. Var skåret ut 2*8" hull med kjøkkenkniv i den.. http://bildr.no/view/109541 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Her har vi bilde av hattehylla. Beats the crap ut av den gamle. Var skåret ut 2*8" hull med kjøkkenkniv i den.. http://bildr.no/view/109541 Nice! samme som stod i bilen til acoupe? ser ut til å bli et artig prosjekt på deg dette! du må poste bilder så fort du får delene, gleder meg spess til å sjå nøkkelen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Haha. Det skal jeg vettu =) Venter nøkkelen i begynnelsen av neste uke. Kanskje tilogmed i slutten av denne! Og ja, det er samme som stod i Acoupe sin =) Han var grei, og sendte meg den. Veldig najs! Forresten du som har lagt meg til på msn, mikke_26? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Haha. Det skal jeg vettu =) Venter nøkkelen i begynnelsen av neste uke. Kanskje tilogmed i slutten av denne! Og ja, det er samme som stod i Acoupe sin =) Han var grei, og sendte meg den. Veldig najs! Forresten du som har lagt meg til på msn, mikke_26? Det blir bra! Skikkelig stilig den hylla, enkel men gjør så mye for helheten:) la deg til på facebook, men ikke med vilje på msn ihvertfall? tenkte å foreslå: http://www.corrado-teile.de/shop/product_info.php/info/p2501_Crystal-Clear-Turn-Signals-and-Foglights---VW-Corrado.html og http://www.corrado-teile.de/shop/product_info.php/info/p666_VW-Corrado-Hella-E-Code-Headlight--Left-Side-G60-old-style-.html som nye tåkelys/blinklys og hoved lykter. siklet noe så sinnsykt på de til min, men den forsvant jo før jeg fikk begynt på noe som helst:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Oj. Svarte feen det var dyrt! Da tyr jeg heller til eBay. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Gleder meg til nøkkelen dukker opp :) Helt sjef at du fant sånn Splint! Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Oj. Svarte feen det var dyrt! Da tyr jeg heller til eBay. =) Hehe, ikke akkurat billig nei, men er biligere å kjøpe sånt klarglass sett med tåkelys/blinklys enn bare originale tåkelys! her fant eg blink og tåkelys på eBay: http://cgi.ebay.de/in-pro-Klarglas-Frontblinker-VW-Corrado-Blinker-klar_W0QQitemZ130159575425QQihZ003QQcategoryZ57314QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 dæven det var fin hattehylle! Må få laget meg sånn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hehe, ikke akkurat billig nei, men er biligere å kjøpe sånt klarglass sett med tåkelys/blinklys enn bare originale tåkelys! her fant eg blink og tåkelys på eBay:http://cgi.ebay.de/in-pro-Klarglas-Frontblinker-VW-Corrado-Blinker-klar_W0QQitemZ130159575425QQihZ003QQcategoryZ57314QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Jeg har nettopp snakket med en kamerat, og en venn av han igjen sitter visst på noen slike som han hadde på sin gamle Corra. Han sleit dem av da han cleanet fangeren sin, men så smalt han den i Sverige... Så han hadde disse lyktene til meg, helt gratis! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Jeg har nettopp snakket med en kamerat, og en venn av han igjen sitter visst på noen slike som han hadde på sin gamle Corra. Han sleit dem av da han cleanet fangeren sin, men så smalt han den i Sverige... Så han hadde disse lyktene til meg, helt gratis! =) hehe, det er nice! tror det blir knall på bilen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Jay! Fikk nøkkelen min i dag! Beklager dårlige bilder, men orker ikke gå utenfor, og har bare mobilen her :P Knappene fungerer faktisk, lyser i en liten ledlampe når jeg trykker på dem! Super rask levering! <3 eBay = Elsk. <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 fy faen så tøft! var sykt rask levering på den da, hvor bestilte du fra tyskland? usa? koster det mye å få slipt nøkkelen så den passer i tenningslåsen på corradoen?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 de knappene fungerer vel ikke på sentrallåsen uten videre? Jeg kjøpte sånn nøkkel til gamle bmw'n min, det kosta 50kr å få slipt nøkkelen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Har ikke sentrallås på bilen nå. Men går ann å kjøpe aftermarket utstyr, og kode denne nøklen til låsen. Skal opp å få slipt på mandag =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Fikk slipt nøkkelen i dag. Faen te greier. Gikk såvidt ann å vri om svitsen. Går knapt ann å bruke den. Også sier dimlingen som slipte den, at den måtte bare slites ned litt først, så var det go snus, og det ene med det andre. Men hvordan skal jeg klare å slite den ut når jeg ikke kan bruke den? :P Ser for meg at jeg må pusse den ned litt når jeg kommer hjem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg