Gå til innhold

Muligens blitt tatt bilde av, av fotoboks i Tyskland. Hjelp!

Ranger emnet


2fast4u86

Anbefalte innlegg

hehe.. gi faen. det koster mer tid og penger for tyskerne og drive inn de stakkars kronene at det er ikke verdt pese med å prøve å kreve det inn.

 

Tja, svenskene fant det bryet verdt å kreve inn en skarve parkeringsgebyr jeg pådro meg back in 97...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ble kn ipsa i fotoboks i 170 i 100 sone i tyskland i fjord sommer med leiebil fra bislett... har aldri hørt noe fra noen :) men siden du leier en tysk bil så vil jeg tro att det kanskje kommer en liten gave i posten :)lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

norge har avtale med svergie og danmark angående fotobokser så vi får bot hos dem men ikke dem hos oss..

ble tatt i 150 i 100 sona i tyskland i sommer ikke hørt et kvekk :)

så ta det med ro.. du får sikkert ikke bot å hvis du får det er den mest sansynlig på under 1000 kr.. leste om en fyr som ble tatt i 98 i 60 sona å fikk 800kr i bot så slapp av... hehe

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Jeg bor i USA og leide meg bil i Norge som turist. Jeg ble tatt av norsk fotoboks, og leiebilfirmaet satte ganske enkelt boten paa kredittkortet mitt etter at de fikk boten fra politiet en maaned etterpaa. De sendte meg ogsaa brev hvor de forklarte at hvis jeg stoppet regningen gjennom kredittkortfirmaet at de ville "svartliste" meg slik at jeg ikke kunne leie bil igjen. Mitt raad: Ikke gjør noenting. Hvis de kommer til aa gjøre noe saa faar du regning paa kortet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her... Har ikke hørt et pip om hendelsene i Tyskland i fjor. Var forresten i Spania for en uke siden. Da leide jeg og to andre venner en Porsche. Ble knipsa av fotoboks to ganger i 70 sonen. Holdt vel nærmere 170 km/t :) Får se om spanjolene er noe flinkere med oppfølging, da :)

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her... Har ikke hørt et pip om hendelsene i Tyskland i fjor. Var forresten i Spania for en uke siden. Da leide jeg og to andre venner en Porsche. Ble knipsa av fotoboks to ganger i 70 sonen. Holdt vel nærmere 170 km/t :) Får se om spanjolene er noe flinkere med oppfølging, da :)

 

du må jo være verdens smarteste kar... hva er vitsen med å teste skjebnen? håper lappen din ryker!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her... Har ikke hørt et pip om hendelsene i Tyskland i fjor. Var forresten i Spania for en uke siden. Da leide jeg og to andre venner en Porsche. Ble knipsa av fotoboks to ganger i 70 sonen. Holdt vel nærmere 170 km/t :) Får se om spanjolene er noe flinkere med oppfølging, da :)

 

Det virker som om du har en vanvittig respekt for hastighetsgrenser din tosk... Det er greit å trå skjea i bånn, men da bør man være trygg på ikke at man ikke utgjør en fare og trygg på at man ikke blir tatt.

 

Da jeg var i Tyskland for etpar uker siden leide jeg bil via Avis. Det var en riktignok en Fiat Bravo med 1,4 liters mikromotor (eller deromkring), men Avis ga inntrykk av at et eventuelt fotoboksresultat ville bli videreformidlet til yours truly.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om du har en vanvittig respekt for hastighetsgrenser din tosk... Det er greit å trå skjea i bånn, men da bør man være trygg på ikke at man ikke utgjør en fare og trygg på at man ikke blir tatt.

 

Da jeg var i Tyskland for etpar uker siden leide jeg bil via Avis. Det var en riktignok en Fiat Bravo med 1,4 liters mikromotor (eller deromkring), men Avis ga inntrykk av at et eventuelt fotoboksresultat ville bli videreformidlet til yours truly.

 

Jeg har respekt for hastighetsgrenser. Men det er noen av oss, som faktisk har råd og mulighet til å kjøre noe, som er litt enklere å få opp i god fart, fremover en Fiat Bravo 1,4 liter. DIN FJØSNISSE!

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har respekt for hastighetsgrenser. Men det er noen av oss, som faktisk har råd og mulighet til å kjøre noe, som er litt enklere å få opp i god fart, fremover en Fiat Bravo 1,4 liter. DIN FJØSNISSE!

 

Du kan umulig vite hvem du kommenterer, og jeg skal til en viss grad la din uvitenhet komme deg til gode. Jeg kjenner ikke Reodor F personlig, men etter noen år her på forumet er min erfaring at Redor F er en MEGET kompetent og saklig person. Jeg vil anta at han har kjørt alt det gøye du noen gang har kjørt, samt det meste av det du drømmer om:)

 

Etter din første post fra Tyskland håpet jeg virkelig at du skulle være heldig å slippe unna trøbbel, men nå etter oppdatering fra Spania håper jeg virkelig at lappen ryker...

 

Jeg skal ikke kalle deg hverken det ene eller det andre, eller angripe deg på annen måte, men jeg vil anbefale deg seriøst å gjøre noe med holdningen din...

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår