Gå til innhold

LED lys til varmejustering

Ranger emnet


CrazyLoff

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jau da har jeg fått denne dioden.. Ble ikke mye og skryte av da den var aaalt for lang og likte ikke spredninga så godt.. Men går sikkert greid og bygge den om :)

__Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP!

__Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hijacker denna posten litt også spør jeg; Hva er det som er galt med varmejusteringslys opplegget i 93-modellen til søstra mi?

Det var ikke lys, eksen hennes fikk lys der en kort periode så takket det for seg igjen. Hva er galt? Skjønner det er dårlig kontakt noen steder eller sikring eller no men jeg akter ikke å feilsøke på denna sida nyttår, og det plager både henne og meg litt=P

Håper noen har ett svar på dette. På forhånd, takk.

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau da har jeg fått denne dioden.. Ble ikke mye og skryte av da den var aaalt for lang og likte ikke spredninga så godt.. Men går sikkert greid og bygge den om :)

 

En diode gir lite lys til sidene, men mye lys fremover, derfor må en gjøre som jeg har vist over..

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En diode gir lite lys til sidene, men mye lys fremover, derfor må en gjøre som jeg har vist over..

 

Jau men sto på den dioden att det var 180 graders lysspredning.. Får vell ty til din metode :P

__Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP!

__Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare å kjøpe nye dioder og sette de på gammle diodene?

må vell til noe lodding og tenker jeg.. har sykt lyst å gjøre det samme nå i golfen kose jobb :) koster jo ikke allverden heller

 

Orginalt så sitter det en lyspære i midten, goså bruker den plastikkbestyret til å spre det utover. Jeg brukte plastikkbestyret som holder for diodene mine. Så det er nok litt mer arbeid enn å bare bytte ut de gamle.husk riktig motstand.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifta lys i min igår, og herregud så dårlig lys det er! Sprer jo nesten ingenting til sidene jo.

 

Kjøpte du og slik fra den diodebutikken?

__Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP!

__Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neinei, jeg skifta bare pære siden den som sto har vært ødelagt så lenge jeg har hatt bilen ihvertfall

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Blir mye lodding

 

Varmeapparat2.jpg

 

Varmeapparat.jpg

 

Jeg har akkurat kjøpt en golf III cab... der virker ikke lyset til varmebryterne i det hele tatt. når jeg først skal fixe det hadde det vært kult me sånn LED, istedenfor bare bytte original pære. jeg kan ikke noe om lodding, åsn kan jeg enklest mulig få noe slikt lys? og hvor? ca pris på noe sånt? hehe

Buckle up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt en golf III cab... der virker ikke lyset til varmebryterne i det hele tatt. når jeg først skal fixe det hadde det vært kult me sånn LED, istedenfor bare bytte original pære. jeg kan ikke noe om lodding, åsn kan jeg enklest mulig få noe slikt lys? og hvor? ca pris på noe sånt? hehe

 

Enkleste er nokk og lære seg og lodde.. Er ikke noe problem det.. Ellers kan du jo høre med noen som kan lodde om de kan fikse slik :)

__Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP!

__Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår