hantler Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Enkleste er nokk og lære seg og lodde.. Er ikke noe problem det.. Ellers kan du jo høre med noen som kan lodde om de kan fikse slik :) Hehe, er vel løsninga d. jeg vet så vidt hva det er, men kjenner mange som har skrudd bil noen år og som kan det meste om både motor og elektronikk så:) Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 hmm.. Satt og vurderte på om det gikk ant og ta en sånn liten julelyspære.. Er jo ganske bra spredning i de... Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 er det bare å kjøpe nye dioder og sette de på gammle diodene? må vell til noe lodding og tenker jeg.. har sykt lyst å gjøre det samme nå i golfen kose jobb :) koster jo ikke allverden heller har jeg forstått det rett om du har kun ÉN LED-pære som gir fra seg lys som lyser gjennom alle plastikk "tunellene" for å gi et mye bredere lysregister enn kun me pæra? og er det originalt de plastikk tunellene i bilen eller noe du har kjøpt? (orker ikke ut å sjekke) :P Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Unnskyld dumt spørsmål, men hvordan får jeg løs panelet på varmejusteringa for og bytte pære? akkurat kjøpt meg vinterbil, har ikke skrudd på golf 3 før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Det er bare å vippe ut den plata rundt justeringene med ett flatt skrujern, så kommer du til noen skruer så skjønner du resten;) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Takker=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 det dumme spm ditt slet jg å med...vippe ut var lett, skrudde ut de 4 skruene men det hjelper ikke. må ha ut "heile driten" virker det som... Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Haynesboka har en liten guide på dette. faktisk. Må ta ut en del for å komme til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 virker som du vet det..flott om du tar deg litt tid til å forklare:) Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Må vel ta ut askebeger og litt diverse mener jeg å huske. Men er absolutt ikke vanskelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 må dytte den innover, å vri den litt så får du den nok ut. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg