*Cruiser* Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Jeg har vært på verksted med bilen min pga denne lampen. De sa at det ikke var noe galt med motoren, men når de tok diagnostisk test sa de at motoren hadde en "Mager blanding" og mer enn det visste de ikke. ba meg dra til ett møller verksted for å sjekke det. Noen som vet hva/hvor denne magre blandingen er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Cruiser* Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 ingen som vet om det er farlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Det kan være endel da den lyser. Men en vag-com test på den så tenker jeg du finner feilen. Gjort noe i det siste spess rep på den i det siste? Trimmet den? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eärendil Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Jeg har vært på verksted med bilen min pga denne lampen. De sa at det ikke var noe galt med motoren, men når de tok diagnostisk test sa de at motoren hadde en "Mager blanding" og mer enn det visste de ikke. ba meg dra til ett møller verksted for å sjekke det. Noen som vet hva/hvor denne magre blandingen er? få sjekka lmm Siter 97 A4 1.8 TQ AEB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg